هواوی میت 30

هواوی میت 30 از شارژ وایرلس 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

هواوی میت 30 و میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro)، از سیستم شارژ سریع اختصاصی هواوی پشتیبانی می‌کنند. طبق جدیدترین شایعات، پشتیبانی از شارژ وایرلس 25 واتی یکی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها است.

هواوی در حوزه فناوری شارژ سریع برای باتری گوشی های هوشمند یکی از شرکت‌های پیشتاز است. در حالی که بزرگانی همچون سامسونگ، تا کمتر از یک ماه پیش از کوئیک شارژ 15 واتی در پرچمداران خود استفاده می‌کردند، هواوی فناوری شارژ سریع 40 واتی را در پرچمدار سال 2018 خود به کار بست. اکنون، نوبت به افزایش توان سیستم شارژ وایرلس گوشی‌ های بالارده این شرکت چینی رسیده است. طبق اخبار جدید، پشتیبانی از سیستم شارژ وایرلس 25 واتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی میت 30 و هواوی میت 30 پرو خواهد بود.

سامسونگ از حدود پنج سال پیش، از همان سیستم کوئیک شارژ 15 واتی در پرچمداران خود بهره می‌برد، اما این روال با رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 10 به 25 وات تغییر کرد. حال هواوی تصمیم دارد چنین توان خروجی را برای سیستم شارژ بی‌سیم خود فراهم کند.

شارژ وایرلس 25 واتی هواوی میت 30

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از کشور چین، هواوی میت 30 و میت 30 پرو از شارژ وایرلس 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد. تا امروز، بالاترین توان خروجی در یک سیستم شارژ وایرلس، به گوشی شیائومی می 9 با توان 20 وات تعلق دارد، اما در صورت حقیقت داشتن شایعه تازه منتشر شده درباره آخرین پرچمداران هواوی در سال 2019، این رکورد در دست آن‌ها قرار خواهد گرفت.

درباره شارژ وایرلس 25 واتی هواوی میت 30 پرو و برادر کوچکتر آن نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد. توان خروجی 15 واتی سیستم شارژ وایرلس کنونی که در پرچمداران اخیر این شرکت به کار رفته، هم‌اکنون جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود، به همین دلیل احتمال پایبند ماندن هواوی به آن برای یک الی دو سال دیگر، پیش از ارتقا به نسلی جدید، بالا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*