آپدیت جدید گلکسی اس 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10 همراه پچ امنیتی ماه آگوست منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) با همراه پچ امنیتی ماه آگوست منتشر شد. این به‌روزرسانی حجم کمی دارد و قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان نمیاورد.

امروز گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را در بازار اروپا دریافت کردند. آپدیت جدید گلکسی اس 10 پچ امنیتی ماه آگوست را نیز به همراه دارد و نسخه‌ی نرم افزاری آن نیز G97*FXXS3ASH1 است. این آپدیت برای کشورهای هلند٬ فرانسه٬ کشورهای نوردیک٬ بلغارستان٬ بریتانیا٬ رمانی٬ آلمان٬ چک٬ سوئیچ٬ ایرلند٬ لهستان٬ اسپانیا٬ اتریش٬ مجارستان٬ ایتالیا و جمهوری چک ارسال شده است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده تمام کاربران گوشی‌های خانواده S10 سامسونگ در سراسر جهان آن را دریافت کنند.

آپدیت جدید گلکسی اس 10

سامسونگ در این به‌روزرسانی جدید فقط اقدام به گنجاندن پچ امنیتی گوگل کرده و برخی باگ‌های موجود را رفع کرده است؛ بنابراین هیچ خبری از قابلیت‌های جدید در این به‌روزرسانی جدید نیست. کاربران گوشی‌های این خانواده مدت زیادی را برای دریافت پچ امنیتی ماه جولای صبر کردند؛ اما امیدواریم همینطور که سامسونگ با پچ امنیتی ماه آگوست عمل کرد٬ به‌روزرسانی‌های ماه‌های آینده را نیز با همین سرعت در اختیار کاربران قرار دهد.

این آپدیت 112 مگابایت حجم دارد. اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی اس 10 ٬ اس 10 پلاس و اس 10 ای هستید٬ با رفتن به بخش تنظیمات و منوی Software Update می‌توانید این آپدیت جدید را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. قیافش خیلی ساده وبی ریخته

  2. چی ساختن اخه خیلی زشته کی اونو میگیره دستش اخه

  3. چقد از پشت بیریخته😐

  4. اینم دو روز دیگه باگ های حدیدش مشخص میشه