هواوی نوا 5 تی

برخی ویژگی‌های مهم هواوی نوا 5 تی توسط گوگل فاش شد

گوشی هواوی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) به تازگی در دایرکتوری گوشی‌ های هوشمند در گوگل ظاهر شده است. به لطف آن، به بخشی از ویژگی‌های گوشی هواوی نوا ۵ تی پی بردیم.

موتور جستجوی گوگل، به تازگی اطلاعاتی مهم از گوشی هواوی نوا 5 تی فاش کرد. پیش از این تصور می‌شد گوشی نام برده همان آنر 20 بوده و تنها با تغییر نام، در کشورهای مختلفی عرضه خواهد شد، اما اخبار جدید، از وجود یک سری تغییر اساسی در این گوشی خبر می‌دهند. به عنوان نمونه هواوی نوا 5 تی دارای نمایشگری کوچکتر در مقایسه با آنر 20 بوده و حافظه بیشتری در اختیار دارد.

اندازه 5.5 اینچی نمایشگر نوا 5 تی سبب می‌شود بدنه‌ای به مراتب جمع و جورتر در مقایسه با آنر 20، مجهز به صفحه نمایشی 6.26 اینچی، داشته باشد. با این حال، دوربین سلفی همچنان در قالب یک حفره درست روی صفحه نمایش قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت روی لبه کناری بدنه واقع شده است. محل قرارگیری این اسکنر، پایین کلیدهای کنترل حجم صدا است.

میزان حافظه هواوی نوا 5 تی

نوا 5 تی قرار است مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل داخلی عرضه شود. این در حالی است که آنر 20، در یک نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی در دسترس قرار دارد. متاسفانه درباره دوربین این گوشی خبری در دسترس نیست. با توجه به استفاده از یک ماژول دوربین چهارگانه در تعدادی از میان‌رده‌های جدید هواوی، احتمال استفاده از چنین دوربین در هواوی نوا 5 تی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. الان اونجایی که مخالف هواوی هستن کجا سکوت کردن

  2. بنظر من دوربینشو سه گانه کنه چون برای سری نوا زیاد خرج نمیکنه تا میت و سری پی مونده

  3. بیشتر از اینها استقبال میشه از این گوشی

  4. افرین به شرکتشون که تقلید نکردن

  5. هواوی میترکونه همیشه ایول