شرایط فروش ساینا

شرایط فروش ساینا در 26 مرداد 98

شرایط فروش ساینا در 26 مرداد 98 اعلام شد. شرکت سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود خودرو ساینا رینگ آلومینیومی را به صورت شرایط اقساطی به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار خودرو ساینا رینگ آلومینیومی را به صورت اقساط به مبلغ تسهیلات 10 میلیون تومان با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه به فروش می‌رساند. مشتریانی که خواهان ثبت نام در این طرح فروش هستند می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 مرداد 98 به صورت اینترنتی این خودرو را سفارش دهند. گفتنی است این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و مورد تحویل این خودرو نیز 30 روز پس از پذیرش اعلام شده است. در ادامه شرایط فروش خودرو ساینا در 26 مرداد 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم برای ثبت نام:

در این طرح فروش افراد زیر 18 سال قادر به ثبت نام نیستند.

این طرح فروش دارای محدودیت کد ملی است و فقط به ازای هر کد ملی یک دستگاه خودرو عرضه می‌شود. از این رو متقاضیان در هنگام ثبت‌نام باید اطلاعات خود را به درستی وارد کنند؛ زیرا در صورت اشتباه ثبت نام مشتری باطل شده و وجه پرداخت شده به آنها بازگشت داده می‌شود.

آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 برای خرید یکی از محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده‌اند،‌ اجازه ثبت نام در این طرح فروش را نخواهند داشت.

این طرح فروش فاقد صلح یا خرید انصرافی است.

شرایط فروش ساینا – 26 مرداد 98

نام خودروقیمت خودرومبلغ بازپرداختبازپرداخت
ساینا رینگ آلومینیومی58 میلیون و 943 هزار تومان10 میلیون تومان3 چک 4 ماهه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*