گو پرو مکس

اکشن کم گو پرو مکس (GoPro Max) را در این تصویر ببینید

پس از درز اطلاعاتی از دوربین گو پرو هیرو ٬8 حالا نوبت به درز عکسی از اکشن کم گو پرو مکس (GoPro Max) رسیده است. ظاهرا Max یک دوربین برای ضبط ویدیوهای 360 درجه‌ای خواهد بود.

همین چند ساعت پیش بود که اطلاعات فنی دوربین اکشن گو پرو هیرو 8 به بیرون درز پیدا کرد. با این حال هیرو 8 تنها دوربینی نخواهد بود که شرکت گو پرو قصد دارد امسال از آن رونمایی کند. سایت Photo Rumors تصویری از یک دوربین دیگر این برند را منتشر کرده و ادعا می‌کند که آن گو پرو مکس نام دارد.

شباهت گو پرو مکس با اکشن کم گو پرو فیوژن

گو پرو مکس

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید٬ چهره‌ی مکس بسیار آشنا به نظر می‌رسد. اگر کنجکاو شده‌اید که بدانید‌ آن شبیه چیست٬ باید بگوییم که آن شبیه به دوربین Fusion است که گو پرو چند سال پیش آن را عرضه کرد. گو پرو فیوژن یک دوربین با هدف ضبط ویدیوهای سه بعدی 360 درجه‌ای است. اعتقاد بر این است که مکس می‌تواند نسل جدید آن دوربین باشد٬ اما تفاوت‌های بین این دو مدل در حال حاضر مشخص نیست.

تصویری منتشر شده نشان می‌دهد که این دوربین موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. این می‌تواند نشان دهد که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی از آن نداریم. از آنجایی که دوربین Hero 8 در ماه سپتامبر معرفی می‌شود٬ ما حدس می‌زنیم که گو پرو از Max نیز در کنار آن رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اول ک امده رد شده امید میره این سری بهترباشن