آیفون 11 اپل

تاریخ احتمالی رونمایی آیفون 11 اپل اعلام شد

آیفون 11 اپل (Apple iPhone 11) حدود یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد. به تازگی به تاریخ احتمالی رونمایی از اپل آیفون ۱۱ پی برده‌ایم.

اپل چندی پیش، هفتمین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس 13 را برای کاربرانی که در طرح تست این سیستم عامل شرکت کرده بودند منتشر کرد. توسعه‌دهندگان تیزبین، بر اساس کدهای نسخه بتای جدید آی او اس 13 توانستند به تاریخ رونمایی احتمالی آیفون 11 اپل پی ببرند.

تاریخ رونمایی احتمالی آیفون 11 اپل

آیفون 11 اپل

در تصویر بالا، شاهد یک اسکرین شات از یک گوشی آیفون، نمایش‌دهنده تاریخ دهم سپتامبر (نوزدهم شهریور)، هستیم. این تاریخ از آن جایی باورپذیر می‌شود که رویداد رونمایی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر در روز دوازدهم سپتامبر سال 2018 برگزار شد.

با در نظر گرفتن روال قبلی اپل در معرفی و عرضه محصولات خود، بعد از رونمایی آیفون 11 در روز دهم سپتامبر، سه روز بعد شاهد آغاز فرآیند پیش فروش خواهیم بود. تاریخ 20 سپتامبر (بیست و نهم شهریور) و 27 سپتامبر (پنجم مهر)، زمان عرضه اولین و دومین سری از محصولات به کشورهای مختلف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این گوشی با گوشی سامسونگ نوت ۱۰ رقابت سنگین و تنگاتنگی خواهد داشت🥶

  2. سال 2019 گوشی با ناچ صفحه ای
    حالا اگه ناچ قطره ای بود قابل تحمل بود

  3. واقعا عالیه 3تا برند با کیفیت سونی،نوکیا،اپل
    دوستان سعی کنید فقط یکی از این برندها خرید کنید بعد متوجه کیفیت ساخت و کارایی بهتر این برندها نسبت به گوشی های شیائومی بنجل و اشغال میشین

  4. وای اپل عالیه گوشیش خیلی قویه

  5. وای کی پول داره اینو بخره