پرداخت عوارض طرح ترافیک

معافیت پرداخت عوارض طرح ترافیک برای چه خودروهایی است؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اعلام کرد معافیت پرداخت عوارض طرح ترافیک به خودروهای آتش نشانی، اورژانس تهران و تمامی خودروهای عملیاتی شرکت‌های آب، برق و گاز اختصاص دارد.

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در پاسخ به این سوال که معافیت عوارض طرح ترافیک برای چه خودروهایی است، عنوان کرد بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران خودروهای آتش نشانی، اورژانس تهران و تمامی خودروهای عملیاتی شرکت‌های آب، برق و گاز از عوارض طرح ترافیک معاف هستند.

جزئیات معافیت پرداخت عوارض طرح ترافیک

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ادامه افزود همانطور که اشاره شد خودروهای عملیاتی آتش نشانی از عوارض طرح ترافیک معاف خواهند بود، اما پرسنل آتش نشانی همانند سایر کارمندان و مشاغل مختلف در شهر تهران برای رفت و آمد با خودرو شخصی خود به محل کار ملزم به پرداخت عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک کنترل آلودگی هوا خواهند بود. عمار سعیدیان فر تاکید کرد میزان سهمیه‌ای که به پزشکان و پیراپزشکان در سال 98 تخصیص داده‌ایم همانند سال 97 است که برای تخصیص به سازمان نظام پزشکی تحویل داده شده است. مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در پایان خاطرنشان کرد:

طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران، حداکثر مجموع سهمیه‌ها و مجوزهای روزانه 103 هزار سهمیه برای طرح ترافیک خواهد بود. سهمیه‌های مربوط به نظام پزشکی همانند تمام سهمیه‌های تخصیص داده شده به کلیه ارگان‌های دولتی و غیر دولتی، دارای مجوز تردد در روزهای آلودگی هوا است و صاحبان این سهمیه‌ها قادر خواهند بود از بسته‌های اعتباری تخفیف‌دار نیز برخوردار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فقط نمیدونم سهمیه جانبازی چ دلیلی داره واقعا آقا طرف یک روزی رفته جنگ دستش درد نکنه مرسی برای اعتقاداتش رفته جنگیده اون روز جون منو شمای امروزی رو نجات داده حالا با ماشینش میاد تو طرح گند میزنه به آینده هوای شهر دقیقاً جانباز بوده چرا باید سهمیه داشته باشه این واقعا دور از انصافه عین سهمیه جانبازی وشهیدی و این مزخرفاتیه که برای دانشگاه میزارن فک کن طرف درس نخونده ولی چون پدرش شهید شده الان رتبش یهو چند هزار پله میره بالا خب این حق خوریه کدوم دینی همچین چیزی رو انصاف و حلال میدونه.

  2. مطمعنم تو اینم دارن دزدی مکنن

  3. خدایی بایدم همین جور باشه دیگه خیلی تعجب آور نیست

  4. فکر نکنم راست باشه

  5. این سهمیه ینی چی مثل همون طرح زوج و فرد؟؟