فیلم جوکر

پوستر جدید فیلم جوکر (Joker) بر روی جلد یک مجله ایتالیایی

پوستر جدید فیلم جوکر (Joker)، تصویر روی جلد جدیدترین شماره مجله ایتالیایی Il Venerdì است و ما در آن چهره مسمم واکین فینیکس را مشاهده می‌کنم.

فیلم جوکر از هفته آینده با جشنواره ونیز 2019 رسما کار خود را در جشنواره‌های سینمایی آغاز می‌کند تا پیش از اکران گسترده جدیدترین ساخته تاد فیلیپس، ببینیم فیلم مستقل این شخصیت محبوب دنیای جرم و جنایت تا چه اندازه می‌تواند در نظر منتقدین موفق عمل کند. طی روزهای اخیر تصاویر زیادی از چهره فینیکس در فیلم Joker منتشر شده و حالا نوبت به مجله با سابقه  Il Venerdì رسیده است. در این تصویر ما نمایی نزدیک از چهره جوکر را می‌بینیم که گریم خاص چهره او بسیار قابل توجه است.

پوستر جدید فیلم جوکر

فیلم جوکر

این فیلم ارتباط خاصی با کمیک‌های جوکر ندارد و بنابر گفته عوامل ساخت آن، با یک اثر اورجینال و جدید طرف هستیم که تعریف تازه‌ای از شخصیت جوکر به همراه دارد. کامرون بیلی، سرپرست و مدیر هنری جشنواره تورنتو که چندی قبل موفق شده بود به تماشای این اثر نشیند، در وصف آن می‌گوید:

اول از همه باید بگویم که این فیلم عالی است؛ در نتیجه باید در بزرگ‌ترین سالن ما اکران شود. فیلم Joker در مقایسه با فیلم‌های کامیک‌بوکی و اختصاصی شخصیت Joker، اثری کاملا متفاوت است. روایت فیلم براساس داستانی هیجان‌انگیز نیست و یکی از بهترین بازیگران سینمای مدرن، واکین فینیکس در فیلم حضور دارد. همچنین -در این ساخته تاد فلیپس- شاهد هنرنمایی رابرت دانیرو، یکی از برترین بازیگران تمام دوران‌ها هم هستیم.

تم و مضمون فیلم نیز بسیار جالب بوده و رویکری خاص دارد. همان‌طور که می‌دانید داستان در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 جریان دارد و طی فیلم واقعا چنین چیزی را حس خواهید کرد (انگار در آن دوران ساخته شده است). اشاراتی به فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی» در فیلم Joker خواهید دید و با اینکه به طور کلی با یک اثر عام‌پسند مواجه‌ایم، جاه‌طلبی در این فیلم موج می‌زند.

فیلم جوکر از تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) به صورت گسترده در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

نظر شما در پوستر جدید فیلم Joker چیست؟ نظرات خود پیرامون این اثر را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.