گوشی ردمی 8 ای

عکسی از گوشی ردمی 8 ای شیائومی در دنیای واقعی دیده شد

تصویری از گوشی ردمی 8 ای شیائومی (Xiaomi Redmi 8A)‌ در دنیای واقعی دیده شد که دوربین دوگانه و رنگ قرمز قاب پشتی آن را تایید می‌کند.

پس از رونمایی رسمی کمپانی شیائومی از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی خود، گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه کدام گوشی‌های این برند از آن بهره می‌برند آغاز شد. روز گذشته یک گوشی جدید با برند شیائومی در سایت TENAA دیده شد. این گوشی با شماره مدل M1908C3IC از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای و دوربین دوگانه پشتی بهره می‌برد. حالا ما نخستین تصویر از این گوشی را در دنیای واقعی دیده‌ایم. ما در مورد گوشی ردمی 8 ای صحبت می‌کنیم.

گوشی ردمی 8 ای در دنیای واقعی

گوشی ردمی 8 ای

همانطور که در عکس‌های منتشر شده در سایت تنا نیز دیدیم، دو دوربین، فلاش LED و یک اسکنر اثر انگشتی در یک بخش عمودی مشکی رنگ روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند. این سنسورها در وسط دیوایس قرار دارند و زیر آن‌ها نیز لوگوی ردمی را مشاهده می‌کنیم. البته یک لوگوی ردمی نیز در زیر نمایشگر گوشی قرار دارد.

حالا با توجه به این تصویر ما می‌دانیم که باید منتظر عرضه‌ی یک نسخه‌ی قرمز تیره از گوشی ردمی 8 ای باشیم. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تراشه‌ی اسنپدراگون 439 را همراهی می‌کنند و یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد. همچنین سنسور اصلی دوربین این گوشی می‌تواند همان سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی تازه معرفی شده‌ی شیائومی باشد؛ هرچند هنوز این خبر تایید نشده است.

پیشتر شنیده بودیم یک گوشی با برند شیائومی مجهز به تراشه هلیو جی 90 تی و نمایشگر ناچ قطره‌ای، با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. حال اینکه این دیوایس نیز بخواهد از سنسور دوربین جدید شیائومی بهره‌مند باشد یا خیر، موضوعیست که زمان آن را تایید می‌کند.