دوشنبه سوری همراه اول

هدایای اینترنتی برای طرح دوشنبه سوری همراه اول در مرداد 98

در طرح دوشنبه سوری همراه اول در راستای افزایش رضایت مشترکان به آنها هدایایی ارائه می‌شود که در مرحله 28 مرداد 98 مشترکان یوسیم جایگاه ویژه‌تری در آن خواهند داشت.

اپراتور همراه اول با هدف افزایش رضایت مشتریان خود طرحی را با نام دوشنبه سوری در نظر گرفته است که اولین مرحله از آن در سال قبل شروع شده و در آخرین دوشنبه هر ماه مشترکان می‌توانند از میان هدایای اعلامی به صورت تصادفی از آنها بهره‌مند شوند. از این رو مشترکان دائمی و اعتباری برای دریافت بسته های اینترنت یک روزه می‌توانند در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع از این هدایا برخوردار شوند.

جزئیات دوشنبه سوری همراه اول در 28 مرداد

امروز 28 مرداد 98 کاربران می‌توانند از طرح دوشنبه سوری اپراتور اول کشور استفاده کنند. در این طرح هدایایی چون بسته‌های دیتا 100 مگابایت تا 100 گیگابایت به صورت یک روز (از 5 صبح تا 5 عصر) ارائه می‌شود که تمامی مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع از آن به صورت تصادفی بهره‌مند خواهند شد. همچنین در طرح این ماه اپراتور همراه اول به مشترکان دارای یوسیم بسته‌های پرحجم و جذاب‌تری را ارائه خواهد داد. گفتنی است تمامی مشترکان از ساعت 00:00 امروز (دوشنبه 28 مردادماه) تا 23:59 مهلت خواهند داشت تا این بسته را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*