آپدیت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

سامسونگ نخستین آپدیت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را منتشر کرد

شرکت سامسونگ نخستین آپدیت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10 and Note 10) را پیش از عرضه‌ی آن‌ها منتشر کرد تا بدون نقص و در بهترین شرایط به دست مشتریان برسند.

دو گوشی خانواده نوت 10 سامسونگ هنوز به دست مشتریان نرسیده‌اند٬ با این وجود سازنده نخستین به‌روزرسانی نرم افزاری را برای پرچمداران جدید خودش منتشر کرده است. براساس یک گزارش٬ کاربرانی در اروپا و هند نخستین آپدیت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را دریافت کرده‌اند که عملکرد کلی دیوایس و اسکنر اثر انگشت آن را بهبود می‌بخشد.

این به‌روزرسانی با نسخه‌ی N975FXXU1ASH5 همراه است و 307.64 مگابایت نیز حجم دارد. با دریافت این آپدیت٬ لرزشگیر و کیفیت عکس‌های تهیه شده با دوربین خانواده نوت 10 بهبود پیدا می‌کند. علاوه بر این فریمور جدید عملکرد ورودی لمسی دیوایس و کارکرد اسکنر اثر انگشتی که زیر نمایشگر گنجانده شده است را نیز بهبود می‌بخشد.

البته چنین اقدامی از سوی سامسونگ بی‌سابقه نیست. غول کره‌ای هنوز گوشی‌های سری گلکسی اس 10 را عرضه نکرده بود نیز یک به‌روزرسانی نرم افزاری برایشان منتشر کرد.سرانجام نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس قرار است 23 آگوست (1 شهریور ماه) در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار گیرند. سامسونگ با انتشار این به‌روزرسانی می‌خواهد گوشی‌های جدیدش پس از اینکه به دست مشتری می‌رسند٬ بدون نقص باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا انقدر بد رنگه خدایی رنگ خوشه ؟؟؟

  2. اون رنگ بالا ک گذاشاتین واقعیه ؟؟؟