هارد اکسترنال زیبا و دوست داشتنی شرکت LaCie با پوشش گوریلا گلاس معرفی شد

در دو سال گذشته شرکت LaCie محصولات زیبای خود را در نمایشگاه های CES معرفی کرده است و امسال هم با دست پر به این نمایشگاه وارد شده است. این شرکت که پیش از این هم سابقه ساخت هارد هایی مخصوص که توسط طراحان مشهور طراحی شده را در کارنامه دارد، امروز دو مدل هارد معرفی کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

Mirror را شاید بتوان زیباترین هارد اکسترنال موجود نامید. این دستگاه در حالت عادی شبیه یک آینه است و در جلوی این آینه شیشه محافظ گوریلا گلس قرار دارد. Pauline Deltour، طراح مشهور فرانسوی، کسی است که با شرکت LaCie این هارد یک ترابایتی زیبا را طراحی کرده است. این هارد که از USB 3.0 پشتیبانی می کند را می توانید با استفاده از چوب درخت آبنوسی که برای این هارد ساخته شده است، روی میز خود به نمایش بگذارید. این هارد جذاب، انتهای ماه آینده و با قیمت 280 دلار وارد بازار خواهد شد. اگر چه قیمت این هارد تقریبا 180 دلار بیشتر از هارد های یک ترابایتی موجود در بازار است اما در قبال پولی که می پردازید بدون شک صاحب یکی از خاص ترین هارد اکسترنال های بازار خواهید شد.

mirror-usecase-cord-penon-1

 سری هارد های Rugged که یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است شامل یک بروزرسانی کوچک شده است. این مدل هارد اکنون در حافظه 4 ترابایتی عرضه می شود که این 4 ترابایت حافظه به صورت Raid0 تنظیم شده اند و سرعتی معادل 240 مگابایت در ثانیه در اختیار کاربر قرار می دهند که رقم فوق العاده ای برای یک هارد اکسترنال است. همچنین اگر بخواهید می توانید Raid0 را به Raid1 تغییر دهید (البته برای اینکار باید هارد را به صورت کامل فرمت کرد) سپس در این صورت فضای هارد شما نصف خواهد شد و در نگاه اول یک هارد 2 ترابایتی خواهید داشت. اما هر فایلی روی این 2 ترابایت بارگذاری کنید، هم روی هارد اصلی و هم روی 2 ترابایت باقی مانده ذخیره خواهد شد و در نتیجه یک نسخه پشتیبان همواره خواهید داشت. جالب اینجاست که این هارد چهار ترابایتی حتی نیاز به آداپتور هم ندارد و با کابلی که به کامپیوتر وصل می شود، برق خود را تامین می کند. برای خرید این هارد ضد ضربه، ضد آب و ضد شک که از درگاه تاندربولت اپل هم پشتیبانی می کند، باید تا پایان سه ماهه اول سال میلادی 2015 صبر کنید. قیمت این هارد 450 دلار تعیین شده است.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوب و باحالتون که از همه ی اخبار تکنولوژی خبر میزارین اونم خیلی بروز یه سوال داشتم ازتون چون
    انجمن ندارین مجبورم اینجا بپرسم میخواستم بدونم بهترین و جدید الترابوك ایسوس چیه قیمت هم مهم نیستش ممنون میشم
    پاسخمو بدین

  2. خيلي ممون جالب بود