موبایل منعطف هواوی میت ایکس

موبایل منعطف هواوی میت ایکس با تراشه جدید و دوربین‌های ارتقا یافته عرضه می‌شود

ظاهرا موبایل منعطف هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) پس از تاخیری چند ماهه، با تجهیز به تراشه کایرین 990 و دوربین‌های عقب هواوی پی 30 وارد بازار خواهد شد.

بعد از آنکه سامسونگ به علت مشکلات فنی، ناگزیر به بازطراحی گوشی انعطاف پذیر خود شد؛ هواوی هم از تاخیر در عرضه‌ی رقیب مستقیم گلکسی فولد خبر داد. حالا قرار است گوشی منعطف هواوی میت ایکس در اواسط پاییز وارد بازار شود.

موبایل منعطف هواوی میت ایکس

کمپانی چینی می‌خواهد از دوام بالای این محصول، پیش از عرضه‌ی آن اطمینان حاصل کند؛ اما تنها به ایجاد تغییراتی در طراحی دستگاه بسنده نکرده است؛ بلکه به فکر ارتقای سخت افزاری هم هست.

احتمالا موبایل منعطف هواوی میت ایکس در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

ظاهرا هواوی Mate X به کایرین 990 تجهیز خواهد شد؛ چیپست معرفی نشده‌ای که قدرت پرچمداران سری هواوی میت 30 را نیز تامین خواهد کرد. همچنین کمپانی قصد دارد به جای دوربین‌های عقب میت 20، مجموعه دوربین هواوی پی 30 را در نخستین گوشی قابل انعطاف خود به‌کارگیری کند. این یعنی دوربین اصلی آن دارای سنسور RYYB (به جای RGB) خواهد بود.

با این اوصاف، باید تاخیر طولانی مدت در عرضه‌ی هواوی میت ایکس را یک توفیق اجباری بدانیم؛ چرا که حالا این دستگاه با سخت افزار به‌روزتری وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط از یه ک طرف خم میشه؟؟

  2. مطمعنان خیلی با گلکسی فولد فرق داره از نظر اقتصادی