بازی سایبرپانک 2077

بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) برای پلتفرم استادیا تایید شد

بازی سایبرپانک 2077 قرار است میزبان میهمان استادیا باشد. در جریان گیمزکام 2019 رسما تایید شد که در کنار چندین بازی مهم، اما قدیمی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیز به پلتفرم ابری گوگل خواهد آمد.

بازی سایبرپانک 2077 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2020 است. پروژه بزرگی که سی‌دی پراجکت رد سال‌ها پیش وعده‌اش را داده بود کم کم به تاریخ عرضه‌اش نزدیک می‌شود. طبق آخرین اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077 قرار است بر روی پلتفرم بازی گوگل استادیا نیز عرضه شود. برای آن‌هایی که نمی‌دانند، گوگل استادیا یک سرویس ابری است که با استفاده از آن بازیکنان می‌توانند بدون نیاز به هیچ سخت‌افزاری، بازی‌های بزرگی را به صورت آنلاین تجربه کنند. اتفاقی که شروعی بزرگ برای سرویس‌های ابری و غیرسخت‌افزاری تلقی می‌شود چرا که نام بزرگی به اسم گوگل پشت آن قرار گرفته است. اگر چه سرویس استادیا برای کشورهای محدودی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما همچنان این پلتفرم میزبان بازی‌های بزرگی خواهد بود. اگر چه استادیا برای اجرای آن‌ها به اینترنت معقولی نیاز دارد، اما گفته می‌شود که حجم مصرفی این پلتفرم در یک کیفیت ایده آل و تنها در یک ساعت شصت گیگابایت اینترنت مصرف می‌کند.

بازی سایبرپانک 2077 در راه گوگل استادیا

با تمامی این اوصاف، پس از معرفی رسمی گوگل استادیا، عناوین پرتعدادی برای این پلتفرم تایید شدند. حالا و در جریان گیمزکام 2019 نیز رسما اعلام شد که بازی سایبرپانک 2077 قرار است بر روی این سرویس قرار بگیرد. اتفاقی که نشان می‌دهد، گوگل برنامه‌های بزرگی برای آینده این پلتفرم دارد و استادیا قرار نیست رقیب کوچکی برای کنسول‌های نسل آینده سونی و مایکروسافت باشد.

تاریخ عرضه سایبرپانک 2077 بر روی سرویس گوگل استادیا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و بازی احتمالا با تاخیری نه‌چندان بزرگ نسبت به سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. با این حال، سایبرپانک 2077 در شانزدهم آپریل سال 2020، مصادف با بیست و هشتم فروردین 1399 برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*