اطلاعاتی از گوشی Reno 2

اوپو اطلاعاتی از گوشی Reno 2 را پیش از رونمایی منتشر کرد

چند روز مانده تا رونمایی از گوشی Reno 2 و احتمالا دو نسخه دیگر آن، کمپانی اوپو برخی از اطلاعات فنی دومین نسل گوشی اوپو رینو را به اشتراک گذاشته است.

اوپو تایید کرده است که گوشِ‌های خانواده رینو 2 را 28 آگوست (6 شهریور ماه) روانه‌ی بازار هند می‌کند. حالا پیش از رونمایی رسمی این شرکت اطلاعاتی از گوشی Reno 2 را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

رینو در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده است که دومین نسل گوشی اوپو رینو به یک نمایشگر 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED Panaromic مجهز خواهد بود. این نمایشگر ارائه کننده‌ی نسبت ابعاد 20:9 و نسبت صفحه به بدنه 93.1 درصدی است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر این نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. در حالی که پنل جلویی با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود، روی پنل شیشه‌ای پشتی گوریلا گلس 5 قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی Reno 2

در زیر قاب نیز تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی با پردازنده 8 هسته‌ای فعالیت می‌کند. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. اما اوپو در این گوشی قابلیت‌هایی را نیز برای گیمرهای موبایلی که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، گنجانده است. به طور مثال می‌توان به افزونه‌های ضد تقلب، 25 درصد پردازش گرافیکی بهتر، پشتیبانی از HDR10 Gaming و یک دستیار مجازی مخصوص بازی‌ها اشاره کرد.

یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین نیروی برقی گوشی جدید اوپو را در اختیار خواهد داشت که می‌توانید به لطف درگاه USB نوع C و فناوری شارژ 20 وات VOOC 3.0 خیلی سریع آن را شارژ کنید. فناوری‌های Frame Boost 2.0 و Touch Boost 2.0 و همچنین Link Boost نیز در این گوشی گنجانده شده است.

خود شرکت اوپو اطلاعاتی از دوربین گوشی Reno 2 را منتشر نکرده است، اما در یک عکس تبلیغاتی که چند روز پیش منتشر شده بود، به حضور دوربین چهارگانه در قاب پشت این گوشی اشاره شده بود. ظاهرا این شرکت می‌خواهد همچنان به طراحی کوسه‌ای برای ارائه‌ی مکانیزم پاپ آپ دوربین‌های سلفی ادامه خواهد داد. طبق گزارش‌های منتشر شده، سنسور اصلی این گوشی یک سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ است که با یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو (با زوم 2 برابری اپتیکال)، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای تهیه‌ی تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی در جلوی گوشی به صورت پاپ آپ حاضر خواهد بود.

به نظر می‌رسد سازنده چینی می‌خواهد سه نسخه‌ی مختلف از رینو 2 را روانه‌ی بازار کند؛ بنابراین در کنار نسخه اصلی باید منتظر دو نسخه‌ی دیگر رینو 2 زد و رینو 2 اف نیز باشیم. ظاهرا رینو 2 اف ارزان قیمت‌ترین و نسخه اصلی رینو 2، گران‌ترین مدل‌های این خانواده هستند. در انتها باید به عرضه نسخه اصلی این خانواده در دو رنگ آبی (Ocean Blue) و مشکی (Luminous Black) اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*