گلکسی ای 50 اس - گلکسی ای 30 اس

سامسونگ گلکسی ای 50 اس و ای 30 اس رونمایی شدند؛ تغییراتی مثبت در میان رده های محبوب

سامسونگ از دو گوشی گلکسی ای 50 اس (Galaxy A50s) و گلکسی ای 30 اس (Galaxy A30s) رونمایی کرد. گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی ای ۳۰ اس نسبت به نسخه های اصلی خود دستخوش تغییراتی مثبت شده‌اند.

گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی ای ۳۰ اس به عنوان نسخه ارتقاء یافته دو میان رده محبوب سامسونگ، رسما معرفی شدند. سامسونگ در گوشی‌های جدیدش دوربین‌های قوی‌تری قرار داده و طراحی پشتی دو موبایل پرفروش امسال خود را هم در نسخه جدیدشان دست‌خوش تغییر کرده‌ است تا واقعا احساس کنیم با یک نسخه ارتقاء یافته از گلکسی ای 50 و گلکسی ای 30 مواجه هستیم.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی ای 50 اس

یکی از تغییرات اصلی این موبایل به حالت تمام‌نگاری باز می‌گردد که سامسونگ بر قاب پشتی آن اعمال کرده‌است. در پشت گلکسی ای 50 اس یک منشور با حالت سه بعدی مشاهده می‌کنیم که جالب توجه است و در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پشت گوشی Galaxy A50s سه دوربین داریم، اما حالا دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است و همانند نسخه استاندارد یک دوربین 5 مگاپیکسلی و دوربین دیگری با کیفیت 8 مگاپیکسل و زاویه دید عریض 123 درجه بر پشت این گوشی هوشمند نقش بسته است. دوربین سلفی نیز از 25 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 به دوربینی با 32 مگاپیکسل ارتقاء یافته است.

صفحه نمایش گوشی گلکسی ای 50 اس هیچ تفاوتی با نسخه پیشین ندارد و در این موبایل هم با یک صفحه 6.4 اینجی و سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2340 مواجه هستیم. سامسونگ در میان‌رده جدید خود از تراشه اگزینوس 9610، یک باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع، 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) و حسگر اثر انگشت استفاده کرده تا گلکسی A50s را به انتخابی مناسب برای بودجه‌های پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار تبدیل کند.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی ای 30 اس

طراحی سامسونگ گلکسی ای 30 اس نیز همانند برادر بزرگ‌ترش نسبت به نسخه‌های پیشین این سری تغییراتی داشته است و در همان چهار رنگ (سفید، مشکی، سبز و بنفش) روانه بازار خواهد شد. در گوشی Galaxy A30s دوربین پشتی اصلی از 16 مگاپیکسل به 25 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 ارتقاء پیدا کرده و دوربین‌های دیگر نیز به ترتیب 8 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل (با زاویه دید عریض) هستند. دوربین سلفی  این میان‌رده تغییری نکرده و همان دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

تغییر مثبت سامسونگ گلکسی ای 30 اس نسبت به برادر قدیمی‌تر خود اضافه شدن حسگر اثر انگشت درون صفحه به این موبایل است. شاید تعجب کنید اما صفحه نمایش گوشی جدید سامسونگ در زمینه رزولوشن نسبت به نسخه استاندارد خود عقب‌گرد داشته است! حالا به جای صفحه سوپر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 رزولوشن 720 در 1560 را داریم. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Galaxy A30s می‌توان به تراشه اگزینوس 7904، باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) اشاره کرد.

تا به این ساعت قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ مشخص نشده‌است، اما طبیعتا این موبایل‌ها قیمت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد خود خواهد داشت. نظراتتان پیرامون میان‌رده‌های جدید سامسونگ را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*