سهمیه بنزین کارت سوخت

سهمیه بنزین کارت سوخت آزاد نصف شد

طبق اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از امروز جمعه 1 شهریور 98 سهمیه بنزین کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش پیدا کرد.

اخیرا طرح اجباری استفاده از کارت سوخت در 4 کلان‌شهر کشور اجرا شد که به واسطه این طرح تمامی مالکان وسایل نقلیه می‌بایست فقط با کارت سوخت شخصی خود به سوخت‌گیری اقدام کنند و برای آن دسته از کسانی که فاقد کارت هستند، برنامه‌هایی چون استفاده از کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها در نظر گرفته شده است، اما حالا طبق اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از امروز 1 شهریور 98 میزان سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش پیدا کرد.

جزئیات کاهش سهمیه بنزین کارت سوخت آزاد

بر اساس اطلاعیه جدیدی که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منتشر کرد از امروز جمعه 1 شهریور 98 میزان سهمیه بنزین کارت آزاد جایگاه‌ها در هر بار سوخت‌گیری از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش پیدا کرده است. این اطلاعیه به مالکان وسایل نقلیه تاکید کرده است که برای سوختگیری آسان حتما از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند. همچنین میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همانند گذشته 60 لیتر است و فقط سهمیه کارت‌های آزاد کاهش یافته است. گفتنی است برای آن دسته از کسانی که کارت سوخت ندارند، در تمامی جایگاه‌ها کارت آزاد در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیمت خود بنزین چی میشه

    • عزیزم سال انتخاباته یعنی خودت هنوز نفهمیدی؟
      همه چی خوب و آرومه…نرخ بنزین (فعلا) ثابته
      قراره سهام عدالت بدن…
      مدیران ایران خودرو و سایپا دستگیر و برکنار میشن…
      نرخ دلار ثابته…
      نرخ طلا ثابته…
      قراره قراردادی ها پیمانی بشن…
      زنان میتونن بازیای ملی و میلی ببینن..
      خلاصه خدارو شکر با تمام قوا پای صندوق میریم همگی…