گاوصندوق خلاقانه

10 گاوصندوق خلاقانه که می‌تواند مکان امنی برای وسایل شخصی شما باشد

گاوصندوق‌ها بهترین و امن‌ترین مکان برای حفظ وسایل قیمتی محسوب می‌شوند. اما در این مطلب قصد داریم شما را با 10 گاوصندوق خلاقانه و جالب آشنا کنیم.

بدون شک گاوصندوق‌ها یکی از مکان‌های امن برای نگهداری وسایل قیمتی به شمار می‌روند. هرچند ایمن‌ترین گاوصندوق‌های جهان نیز توسط سارقان حرفه‌ای دستبرد زده می‌شوند. از این رو در کنار اینکه ایمنی یکی از بهترین راهکارها برای حفاظت از وسایل قیمتی است، هوش و خلاقیت نیز می‌تواند در حفظ و نگهداری این وسایل مثمر ثمر باشد. در ادامه شما را با  10 گاوصندوق خلاقانه و جالب آشنا می‌کنیم.

معرفی 10 گاوصندوق خلاقانه

10. گاوصندوق طرح نان

گاوصندوق خلاقانه

یکی از 10 گاوصندوق خلاقانه دارای شکلی کاملا شبیه نان است و حتی طراحان آن را به شکل نان واقعی ساخته‌اند، اما مواد استفاده شده در آن می‌تواند به مدت زیادی سالم باقی بماند. شما می‌توانید بدون اینکه کسی از وجود آن مطلع شود وسایل خود را داخل این نان قرار داده و از آنها مراقبت کنید.

9. گاوصندوق طرح شمع

گاوصندوق خلاقانه

بسیاری از افراد در خانه خود از شمع استفاده می‌کنند که بدون شک در نگاه سارقان یا سایر افراد یک شی معمولی محسوب می‌شود، چنین دیدگاهی باعث شده است تا طراحان گاوصندوقی را به شکل شمع بسازند که بدون جلب توجه می‌توانید در آن وسایل قیمتی خود را قرار دهید.

8. گاوصندوق طرح قوطی نوشابه

گاوصندوق خلاقانه

شما می‌توانید وسایل قیمتی خود را در قوطی‌های نوشابه نیز قرار دهید و به دور از چشم سایر افراد از آنها مراقبت کنید. طراحان این قوطی‌ها را دقیقا همانند نمونه‌های واقعی ساخته‌اند که شما می‌توانید وسایل قیمتی خود را درون آنها جای داده و در مکانی ساده قرار دهید.

7. گاوصندوق طرح کاهو

گاوصندوق خلاقانه

کسی باور نمی‌کند که درون یک کاهو یک شی قیمتی وجود داشته باشد و طراحان با همین ایده گاوصندوقی را ساخته‌اند که کاملا شبیه کاهو بوده و شما می‌توانید درون آنها وسایل قیمتی خود را قرار دهید و به آسانی از آنها مراقبت کنید.

6. گاوصندوق طرح لباس

گاوصندوق خلاقانه

برای مخفی کردن و حفاظت از وسایل قیمتی خود می‌توانید به کمد لباس خود مراجعه کرده و آنها را در یک لباس قرار دهید تا امن بماند. طراحان در همین راستا گاوصندوقی را طراحی کردند که کاملا شبیه به لباس بوده و در خود دو لایه متفاوت دارد که می‌توانید در یکی از لایه‌های آن وسایل قیمتی را مخفی کنید.

5. گاوصندوق طرح قوطی کنسرو

گاوصندوق خلاقانه

طراحان یک گاو صندوق خلاقانه طراحی کرده‌اند که کاملا به قوطی کنسرو شبیه بوده و پلمپ است، اما دارای یک در مخفی بوده که جز شما کسی از آن خبر نخواهد داشت و به این روش می‌توانید از وسایل قیمتی خود محافظت کنید.

4. گاوصندوق طرح شانه

گاوصندوق خلاقانه

طراحان شانه‌ای را ساخته‌اند که در ابتدای آن یک در مخفی وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه کسی از آن با خبر شود، وسایل قیمتی خود را در آن قرار دهید. علاوه بر این، طراحان قسمت شانه‌های آن را به نوعی ساخته‌اند که قابل چرخش بوده و می‌توان برای آن یک رمز خاص قرار داد.

3. گاوصندوق طرح قوطی چیپس

گاوصندوق خلاقانه

گاوصندوق‌هایی به شکل قوطی چیپس ساخته شده است که نسبت به نمونه‌های واقعی از لایه‌های مقاوم‌تری بهره می‌برند و می‌توانید وسایل قیمتی را در انتهای قوطی قرار دهید و در بالای آنها نیز چند عدد چیپس جاسازی کنید تا کاملا واقعی به نظر برسد.

2. گاوصندوق طرح پریز برق

گاوصندوق خلاقانه

یکی از 10 صندوق خلاقانه بدون شک گاوصندوق طرح پریز برق است. در واقع این پریز فاقد کارایی واقعی بوده و فقط برای نگهداری وسایل قیمتی طراحی شده است.

1. گاوصندوق طرح ساعت

گاوصندوق خلاقانه

این ساعت که کاملا ساده و بدون هیچ ویژگی خاصی به نظر می‌رسد، یکی از بهترین گاوصندوق‌های ایمنی طی سال‌های گذشته محسوب می‌شود. سارقان به دنبال دزدیدن ساعت نیستند و این ساعت به دلیل ساده بودن کمتر جلب توجه می‌کند، از این رو طراحان در پشت این ساعت یک گاوصندوق خلاقانه را طراحی کردند که بسیار کارآمد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا عالی بودن خیلی با حال بود

  2. خیلی عالی بود ممنون

  3. این دیگه بی نظیره واقعا خیلی خلاقانس

  4. گاوصندوق قوطی نوشابه و چیپس و کاهو ؟؟

    کاهو را بذاره تو اتاق خواب مشکوک نیست؟

    کسی که تو یه خونه مجلل است آیا ساعت ساده و معمولی مشکوک نیست؟؟

    ایده های خوبی بودن! اما نه برای یک انتشار یک پست که من کاربر وقت بذارم آن را بخونم!!

    در غیر این برای مخقی کردن یک گردن بند و مقداری پول درون یک محفظه کلید برق . جاهای امنتری نیز پیدا میشه!