اسکنر 3 بعدی گلکسی نوت 10 پلاس

اپلیکیشن اسکنر 3 بعدی گلکسی نوت 10 پلاس در گلکسی استور قرار گرفت

برنامه اسکنر 3 بعدی گلکسی نوت 10 پلاس در گلکسی استور قرار گرفته و کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن 3D Scanner، مدل های سه بعدی اشیاء موردنظر را ایجاد کنید.

اپلیکیشن 3D Scanner در گلکسی استور قرار گرفت. این برنامه از دوربین ToF موجود در بخش عقب گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G به منظور اسکن و ایجاد مدل‌های سه بعدی اشیاء در دنیای واقعی بهره می‌برد. گوشی گلکسی اس 10 5G و ای 80 هم دارای سنسور ToF هستند و باید از لحاظ فنی از این برنامه پشتیبانی کنند، اما کاربران گوشی گلکسی نوت 10 قادر به استفاده از اسکنر سه بعدی نخواهند بود، زیرا این گجت فاقد سنسور ToF در بخش عقب است.

اسکنر 3 بعدی گلکسی نوت 10 پلاس

ایجاد مدل‌های سه بعدی اشیاء در دنیای واقعی نیازمند اسکن آن‌ها از تمام جهات است، سپس می‌توانید از آن‌ها در قالب فایل گیف به منظور اشتراک‌گذاری با سایر افراد استفاده کنید. همچنین امکان افزودن آن‌ها به تصاویر و فایل‌های ویدیویی ضبط‌شده با دوربین هم وجود دارد. شرکت سامسونگ توصیه می‌کند از اشیاء 20 الی 80 سانتی متر مکعب برای اسکن 3 بعدی استفاده کنید، همچنین ما متوجه شدیم که نباید هنگام اسکن 3 بعدی یک محصول، اشیاء اضافه‌ای در اطراف آن وجود داشته باشد.

در صورتی که هم اکنون گوشی گلکسی نوت 10 پلاس، ای 80 یا اس 10 5G را در اختیار دارید، می‌توانید برنامه موردنظرتان را در گلکسی استور دانلود کرده و نصب کنید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از Bixby Vision به عنوان اسکنر 3 بعدی استفاده کنید؛ کافی‌ست برنامه دوربین را باز کرده و بر روی Bixby Vision ضربه بزنید، سپس وارد پنل برنامه خواهید شد. در صورتی که برنامه از طریق گلکسی استور در دسترس شما نباشد، می‌توانید فایل APK آن را از گوشی دانلود کرده و به صورت دستی نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی ،اگه در گوشی من هم کار کنه