گوشی های نوکیا اندروید 10

کدام گوشی های نوکیا آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟ نوکیا 8 از قافله جا ماند!

شرکت اچ ام دی گلوبال٬ فهرستی از گوشی های نوکیا که آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند٬ منتشر کرد. نکته‌ی قابل توجه٬ نبود نام گوشی نوکیا 8 در بین این اسامی است!

درست پس از آنکه گوگل رسما از اندروید 10 پرده برداری کرد٬ شرکت HMD نقشه‌ی راه تمام گوشی های نوکیا که این نسخه از پلتفرم اندروید را دریافت می‌کنند٬ منتشر کرد. نخستین مجموعه گوشی‌های این شرکت که اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند٬ شامل نوکیا 9 پیور ویو٬ نوکیا 8.1 و نوکیا 7.1 خواهند بود. این به‌روزرسانی در سه ماهه‌ی پایانی امسال برای گوشی‌های مذکور منتشر خواهد شد.

پس از آن در سه ماهه‌ی اول سال 2020 میلادی گوشی‌های نوکیا 8 سیروکو٬ نوکیا 5.1 پلاس٬ نوکیا 1 پلاس٬ نوکیا ٬4.2 نوکیا ٬3.2 نوکیا 3.1 پلاس و نوکیا 2.2 دریافت کننده‌ی آپدیت جدید اندروید خواهند بود. در انتها باید به گوشی‌های نوکیا ٬5.1 نوکیا ٬3.1 نوکیا 2.1 و نوکیا 1 اشاره کرد که اندروید 10 را در سه ماهه‌ی دوم سال 2020 دریافت می‌کنند.

نوکیا ٬8 جامانده‌ی بزرگ در بین گوشی های نوکیا

اما یکی از نکات قابل توجه٬ نبود نام گوشی نوکیا 8 در برنامه‌های شرکت اچ ام دی است. این شرکت اعلام کرده است که پچ امنیتی گوگل را به مدت یک سال دیگر هم برای این گوشی منتشر خواهد کرد٬ اما حرفی از انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای آن نزده است. ما امیدواریم در آینده بتوانیم این گوشی را نیز در فهرست گوشی های نوکیا که به‌روزرسانی بعدی اندروید را دریافت می‌کنند ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من نوکیا ۸ دارم به جز دوربینش از اکثر گوشی‌های تا رنج ۵ میلیون بازار. ایران سرتره . سرعت و اندروید روانش عالیه . حیف که اندروید ۱۰ نداشته باشه

  2. یعنی چی که نوکیا ۸ نمیتونه اندروید ۱۰ رو بگیره؟ فقط میتونم بگم خاک تو سر شرکت نوکیا که گوشی های میان رده و پایین رده شو به پرچمدار قبلی شرکتش ترجیح داده

  3. اون گه رسما باید خدا حافظی کنه