آیفون 11 اپل

بلومبرگ اطلاعاتی مفید درباره آیفون 11 اپل منتشر کرد

بلومبرگ به تازگی اخبار مهمی درباره آیفون 11 و آیفون ۱۱ پلاس منتشر کرده است. طبق آن‌ها، آیفون 11 اپل دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی در مقایسه با آیفون های قبل خواهد بود.

همانند سال‌های اخیر، انتظار داریم رویداد معرفی آیفون‌های جدید، در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) برگزار شود. در سال جاری، اصلی‌ترین گوشی اپل، آیفون 11، آیفون پرو یا آیفون ایکس آی نام خواهد داشت. چند هفته مانده به رونمایی آیفون سال 2019، بلومبرگ موفق شد به اطلاعاتی مفید درباره آیفون 11 اپل دست پیدا کند.

بلومبرگ، علاوه بر اشاره به ویژگی های مهم آیفون 11، نام سایر محصولات معرفی شده در کنار این گوشی آی او اسی را نیز ذکر کرده است. به عنوان نمونه باید به معرفی یک آیپد پرو جدید، مجهز به دوربین باکیفیت‌تر و تراشه قدرتمندتر، اشاره کرد. همچنین باید منتظر رونمایی یک آیپد پایین‌رده با نمایشگری بزرگ باشیم. سایر محصولات اپل در رویداد پیش روی شرکت، اپل واچ سری 5، یک مک بوک پرو، ایرپادز جدید مجهز به قابلیت حذف نویز و نسخه‌ای جدید از اسپیکر ایرپادز خواهند بود. در مطلبی جداگانه، همه محصولات اپل در سال 2019 را معرفی کردیم.

گزارش بلومبرگ درباره آیفون 11 اپل

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل سه گوشی آی او اسی در سال 2019 معرفی خواهد کرد. آیفون 11 به احتمال زیاد با نام آیفون پرو شناخته خواهد شد. مدل پرچمدار دیگر، آیفون پرو مکس نام دارد، هر چند این نام کمی عجیب به نظر می‌رسد! هنوز نام جانشین گوشی اقتصادی اپل در سال 2018 یعنی آیفون ایکس آر مشخص نیست.

هر سه گوشی، از تراشه جدید اپل با نام A13 قدرت خواهند گرفت. این چیپست با وجود داشتن قدرت پردازشی بسیار بالا، همانند سایر تراشه‌های پرچمدار بازار، فاقد مودم 5G یکپارچه است. انتظار داریم A13 در حوزه واقعیت افزوده پیشرفت‌های زیادی داشته باشد.

آیفون 11 اپل

در ماژول دوربین دو مدل پرچمدار یعنی آیفون 11 و آیفون 11 پلاس اپل یا به عقیده بلومبرگ، آیفون پرو و آیفون پرو مکس، یک سنسور اضافی از نوع اولترا واید در مقایسه با دو دوربین دوگانه‌ای که اپل از سال 2016 در گوشی های هوشمندش به کار برده است، افزوده خواهد شد. بهبود نحوه مدیریت در شرایط عدم وجود نور کافی در محیط و پیشرفت هوش مصنوعی دوربین سایر ویژگی‌های دوربین سه گانه آیفون 11 اپل و برادر بزرگتر آن خواهند بود.

دوربین گوشی‌های آیفون، همواره در بخش فیلم برداری، چند سر و گردن بالاتر از پرچمداران اندرویدی قرار داشته‌اند. بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، در سال 2019، توانایی گوشی های آی او اسی به منظور فیلم برداری، به دوربین‌های فیلم برداری حرفه‌ای نزدیک‌تر خواهد شد. یکی از امکانات جدید آن‌ها در این زمینه، قابلیت ویرایش حین ضبط ویدیو است.

پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس معکوس را باید یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آیفون‌های سال 2019 دانست. البته درباره وجود یا عدم وجود این ویژگی در گوشی آی او اسی اقتصادی امسال نمی‌توان به طور دقیق اظهار نظر کرد، اما با توجه به رویکرد هواوی و سامسونگ به عنوان اصلی‌ترین رقبای اپل، برای پیاده‌سازی این ویژگی در پرچمداران خود، وجود آن در آیفون 11 پلاس به همراه مدل پرو آیفون 2019 حتمی است. به لطف این قابلیت، کاربر از همراه داشتن شارژر ایرپادز (ایرباد مخصوص اپل) و ساعت هوشمند اپل واچ بی‌نیاز خواهد شد.

در پنل جلویی، تغییر خاصی را در مقایسه با آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس شاهد نخواهیم بود. متاسفانه این خبر، به معنی وجود یک ناچ عریض در بالاترین قسمت آیفون 11 پلاس است. سیستم تشخیص چهره پیشرفته گوشی، فیس آیدی، نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده و در کنار افزایش سرعت و دقت، قادر خواهد بود از زوایای عریض‌تری صورت کاربر را تشخیص بدهد. اگرچه کیفیت پنل اولد گوشی های آی او اسی امسال کمی افزایش پیدا خواهد کرد، اما دیگر خبری از قابلیت 3D تاچ نخواهد بود. در عوض، همانند آیفون ایکس آر در سال 2018، یک سیستم بازخورد لمسی جدید برای آن‌ها توسعه یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دو آیفون پرچمدار سال 2019، مقاومت بیشتر در برابر ضربه و نفوذ آب خواهد بود، به طوری که می‌توان آن‌ها را برای مدت زمانی طولانی‌تر، در اعماق بیشتری به داخل آب برد. یک هفته قبل، تاریخ احتمالی رونمایی آیفون 11 اپل اعلام شد. طبق این خبر، تا پی بردن به همه ویژگی‌های آیفون 11 و آیفون 11 پلاس به طور دقیق، زمان زیادی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*