اولین تریلر فیلم بانو و ولگرد (Lady and the Tramp) را تماشا کنید

شرکت دیزنی اولین تریلر فیلم بانو و ولگرد (Lady and the Tramp) را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. این فیلم قرار است از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.  

فیلم بانو و ولگرد اقتباسی از انیمیشن کلاسیکی به همین نام محصول سال 1955 است و حالا می‌توانید با تماشای اولین تریلر، ببینید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

در این فیلم، تسا تامپسون و جاستین ثرو صداپیشگی نقش‌های اصلی را برعهده دارند و توماس وان و ایوت نیکول براون، بازیگران نقش‌های انسانی هستند. برخلاف آثار اخیر دیزنی همانند شیرشاه که شخصیت‌های حیوانی بواسطه کامپیوتر خلق شده بودند، در این فیلم شاهد حضور سگ‌های واقعی هستیم.

این فیلم که کارگردانی آن بر عهده چارلی بین (لگو نینجاگو) بوده، قرار است از اولین آثار اختصاصی سرویس دیزنی پلاس باشد که به زودی افتتاح می‌شود. این خبر در جریان رویداد D23 منتشر شد و از اولین تیزر تریلر فیلم نیز رونمایی شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

اولین تریلر فیلم بانو و ولگرد – Lady and the Tramp

با توجه به چیزهایی که در این تریلر مشاهده کردیم، این فیلم در همان دوره تاریخی نسخه انیمیشنی جریان دارد (1909 میلادی). این تریلر همچنین تایید می‌کند که سگ‌ها صحبت خواهند کرد، البته به واسطه جلوه‌های ویژه کامپیوتری. حرف زدن این حیوانات واقعی در تریلر کمی غیرمتعارف جلوه می‌کند (با این حال، شاید بهتر از آثار اخیر شرکت سازنده همچون شیرشاه به نظر می‌رسد). این‌ها را که کنار بگذاریم، فیلم تقریبا همان خطوط داستانی و مضامین نسخه اصلی را دنبال خواهد کرد. شما همچنین برای لحظاتی همسایه‌های بانو را نیز مشاهده می‌کنید.

فیلم بانو و ولگرد

همچنین اولین پوستر رسمی فیلم نیز منتشر شد که همان سکانس شام عاشقانه و البته نمادین انیمیشن را نشان می‌دهد. چشم‌های سی جی آی شخصیت‌ها چندان جالب به نظر نمی‌رسند و شاید توی ذوق بزنند اما به احتمال زیاد این تنها برای تبلیغ بوده و کیفیت چشم‌ها در نسخه اصلی بهتر خواهد بود.

فیلم بانو و ولگرد حداقل از نظر داستانی، وعده هیچ چیز جدیدی را نمی‌دهد اما به کارگیری سازندگان از حیوانات واقعی، به نظر می‌رسد که در فیلم جواب داده و آن حالت خشک و کم احساس شیرشاه و یا حتی کتاب جنگل را ندارد. این فیلم سبک‌تر و از نظر بصری، چشمگیرتر از آثار اخیر دیزنی، خصوصا دامبو خواهد بود که اتفاق خوبی برای طرفداران است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

فیلم Lady and the Tramp در تاریخ 12 نوامبر 2019 (21 آبان 1398) در سرویس دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوشگل بود من عاشق شدم