تلویزیون هوشمند وان پلاس

جزئیاتی از تلویزیون هوشمند وان پلاس منتشر شد؛ 55 اینچ و مجهز به اندروید 9

شرکت وان پلاس در ماه آینده تلویزیون هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد. تلویزیون وان پلاس مجهز به نمایشگر 55 اینچ و سیستم عامل اندروید پای خواهد بود.

تصویر تهیه‌شده از لیست کنسول‌های توسعه‌دهندگان گوگل پلی نشان می‌دهد که تلویزیون هوشمند OnePlus با اسم رمز Dosa (یکی از غذاهای جنوب کشور هند) دارای تراشه مدیاتک ام تی 5670 و پردازنده گرافیکی Mai-G51 بوده و در آینده نزدیک معرفی می‌شود.

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون OnePlus مجهز به 3 گیگابایت رم بوده و سیستم عامل اندروید پای را اجرا خواهد کرد. وضوح تصویر به صورت 1080p ذکر شده است، اما به نظر می‌رسد که در صورت نیاز، امکان تغییر آن به 4K وجود دارد. Pete Lau، مدیر وان پلاس فاش کرد که این تلویزیون هوشمند یک رابط کاربری بهبودیافته را در بالای Android TV اجرا خواهد کرد و یک تجربه بسیار خوب را برای کاربران تلفن همراه وان پلاس فراهم می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک متن را در گوشی هوشمند تایپ کنید تا در تلویزیون نمایش داده شود.

تلویزیون وان پلاس

بر اساس اعلام Pete Lau، تلویزیون هوشمند وان پلاس همانند سری محصولات Xiaomi Mi TV مقرون به صرفه نیست، زیرا این شرکت بر روی جایگاه پرچمداران تمرکز دارد و خود را با محصولات باکیفیتی همانند سامسونگ و سونی مقایسه می‌کند. با این حال و بر اساس همکاری استراتژیک کمپانی وان پلاس با آمازون، می‌توان گفت که این دستگاه نسبت به محصولات سامسونگ و سونی، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

اینطور که پیداست، تلویزیون وان پلاس برای نخستین بار در هند در دسترس قرار خواهد گرفت، اما برنامه‌هایی برای عرضه آن در سایر بازارهای جهان هم وجود دارد. لازم به ذکر است که شرکت وان پلاس برای این موضوع، محدودیت زمانی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*