پنل جلوی هواوی میت 30

تصاویر پنل جلوی هواوی میت 30 افشا شد

تصاویری از پنل جلوی هواوی میت 30 (Huawei Mate 30)‌ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده که می‌تواند بخش‌های مختلف سخت افزاری زیر آن را نیز به نمایش بگذارد.

دو تصویر جدید منتشرشده در Weibo توسط هواوی نشان‌دهنده پنل جلوی هواوی میت 30 همراه با دوربین و ماژول‌های حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش این گوشی است. این تصاویر به خوبی نشان می‌دهند که Mate 30 دارای ناچ کوچک‌تری نسبت به Mate 30 Pro است. اینطور که پیداست، پنل جلو در مقایسه با یک دوربین هواوی میت 20، دارای دو برش با سایزهای متفاوت بوده که می‌تواند نشانه بهبود سنسور سلفی و سیستم تشخیص چهره باشد.

پنل جلوی هواوی میت 30

در صورتی که تصاویر منتشرشده واقعی باشند، می‌توان گفت هواوی میت 30 مجهز به صفحه نمایش مسطح بوده و میت 30 پرو هم دارای صفحه نمایش آبشاری خواهد بود. تصویر دوم نشان می‌دهد خمیدگی دو طرف نمایشگر باعث شکل‌گیری زاویه 88 درجه‌ای می‌شود؛ کاربران با نگاه مستقیم به صفحه نمایش، نمی‌توانند هیچگونه حاشیه جانبی را مشاهده کنند. به نظر می‌رسد نمایشگر هواوی میت 30 پرو دارای رفرش ریت 90 هرتز است و این در حالی‌ست که احتمالا هواوی میت 30 دارای نرخ معمولی 60 هرتز خواهد بود.

پنل جلوی هواوی میت 30

بر اساس اطلاعات موجود، هواوی میت 30 مجهز به تراشه کایرین 990 است؛ بد نیست بدانید که این تراشه 7 نانومتری در همایش IFA برلین و در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) معرفی خواهد شد. تراشه Kirin 990 می‌تواند عملکردی به عنوان یک مودم یکپارچه داشته باشد. احتمالا ما شاهد گوشی هوشمندی خواهیم بود که به صفحه نمایش 6.5 اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس، 128 گیگابایت حافظه در مدل اصلی، دوربین سه‌گانه در بخش عقب و باتری قدرتمند 4200 میلی‌آمپری مجهز است. در حال حاضر، هواوی هیچ برنامه‌ای برای استفاده از سیستم عامل هارمونی در گوشی های هوشمند خود ندارد، بنابراین انتظار می‌رود شاهد به کارگیری از سیستم عامل اندروید در میت 30 باشیم. بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده، پیش‌بینی شود که گوشی های هوشمند جدید در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*