شماره گذاری خودروهای میتسوبیشی

آرین موتور برای شماره گذاری خودروهای میتسوبیشی اطلاعیه صادر کرد

شرکت آرین موتور با انتشار اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد برای شماره گذاری خودروهای میتسوبیشی فقط تا 10 شهریور 98 فرصت خواهند داشت.

اخیرا بسیاری از مشتریان خودروهای میتسوبیشی شرکت آرین موتور نسبت به عدم تحویل به موقع خودروهای این شرکت و درخواست پول مازاد از سوی آرین موتور اعتراض کردند. در واقع مشتریان این شرکت اعلام کردند که آرین موتور تحویل خودروهای میتسوبیشی اوتلندر که در سال 1397 با قیمت قطعی به آنها فروخته شده را به دریافت وجه مازاد منوط کرد. البته این پایان ماجرای مشکلات مشتریان نبود و مدتی پس از آن حتی برخی از مشتریان اعلام کردند این شرکت برای خودروهایی که به خریداران تحویل داده است نیز درخواست پرداخت وجه مازاد کرده است که اعتراض مشتریان را به همراه داشته است. هم‌اکنون نیز آرین موتور برای شماره گذاری خودروهای میتسوبیشی اطلاعیه فوری منتشر کرد و به مشتریان هشدار داد فقط تا 10 شهریور می‌توانند برای شماره‌گذاری اقدام کنند.

اطلاعیه شماره گذاری خودروهای میتسوبیشی

شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن با انتشار یک اطلاعیه فوری به خریداران خودروهای میتسوبیشی اعلام کرد این افراد فقط تا 10 شهریور برای تکمیل وجه و مدارک خود برای انجام فرآیند شماره‌گذاری فرصت دارند. از این رو در صورتی که مجوز شماره‌گذاری آرین موتور در تاریخ 10 شهریور به پایان برسد، به دلیل انتشار این اطلاعیه و طبق اعلام آرین موتور، اگر مشتریان در زمان اعلامی مراحل شماره‌گذاری را انجام ندهند، خود مشتری مسئول تاخیر در شماره‌گذاری خواهد بود.