ردمی نوت 8 پرو

دوام بالای باتری شیائومی ردمی نوت 8 پرو ؛ 40 درصد ماندگاری پس از گذشت 2 روز!

شیائومی ردمی نوت 8 پرو –  Xiaomi Redmi Note 8 Pro به زودی و با یک باتری قدرتمند، معرفی می‎شود. به نظر می‌رسد 40 درصد باتری شیائومی ردمی نوت 8 پرو پس از 2 روز کارکرد، باقی خواهد ماند.

شیائومی در رویدادی که 7 شهریور ماه در چین برگذار خواهد کرد، گوشی های ردمی نوت 8 و 8 پرو را رونمایی می‌کند. حالا برخی مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های جدید توسط این شرکت و قبل از رویداد اصلی، اعلام شده است. Lin Bin، مدیر شیائومی در حساب کاربری Weibo خود، اطلاعاتی درباره دوام باتری شیائومی ردمی نوت 8 پرو را منتشر کرد. او مدعی‌ست که 40 درصد از شارژ گوشی پس از دو روز کار مداوم، باقی خواهد ماند که بسیار هیجان‌انگیز است.

ردمی نوت 8 پرو

او حتی یک اسکرین شات از گزارش تاریخچه استفاده وای فای، شبکه 4G، فرکانس روشن بودن صفحه نمایش، تماشای فیلم، بازی و سایر موارد را منتشر کرد. این عملکرد فوق‌العاده برای یک باتری 4500 میلی‌آمپر، واقعا شگفت‌انگیز است. شرکت شیائومی در گذشته تایید کرده بود که این دستگاه مجهز به فناوری خنک‌کننده مایع بوده که حتی پس از عملکرد سنگین هم می‌تواند حرارت گوشی را تحت کنترل داشته باشد. بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده، گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro در بخش عقب دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل است. همچنین این شرکت تعدادی از تصاویر نمونه گرفته شده با دوربین را اشتراک‌گذاری کرد که بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد. دقیقا پایین سنسورهای دوربین بخش عقب ردمی نوت 8 پرو، حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. خنک‌کننده مایع و آنتن هوشمند هم برای اطمینان از عملکرد گوشی در هنگام انجام بازی وجود دارد.

مطابق با اعلام شرکت شیائومی، گوشی نوت 8 پرو مجهز به تراشه مدیاتک هلیو جی 90 تی بوده که بر روی گیم تمرکز دارد. تراشه 12 نانومتری هلیو جی 90 تی شامل دو هسته Cortex-A76 2.05 GHz و 6 هسته Cortex-A55 2 GHz است. همچنین دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali G76 با کلاک 800 مگاهرتز، یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد تصویر 21:9، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، HDR10 استاندارد، 10 گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه UFS 2.1 است.

ردمی نوت 8 پرو

تراشه‌های سری هلیو جی 90 از HyperEngine برای بهبود وضعیت ارتباطی میان گوشی و شبکه تلفن همراه استفاده می‌کنند. همچنین پشتیبانی از اتصال وای فای دوگانه وجود دارد که به گوشی هوشمند اجازه می‌دهد به صورت همزمان به دو شبکه وای فای متصل باشد. سایر ویژگی‌ها را می‌توان به همزمانی تماس و داده، موتور مدیریت منابع و یک تصویر از کیفیت موتور دانست. بد نیست بدانید سه سنسور دوربین این دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و همانطور که گفته شد، حسگر اثر انگشت هم در قسمت پایین سنسورها قرار دارد. همچنین فلاش ال ای دی و سنسور چهارم دوربین هم در کنار آن، وجود دارد. این گجت مجهز به قابلیت‌هایی همانند NFC و IR Blaster بوده و باتری آن هم از فناوری شارژ سریع 18 وات، پشتیبانی می‌کند.