عکس تبلیغاتی خودرو تمام الکتریکی هیوندای

انتشار عکس تبلیغاتی خودرو تمام الکتریکی هیوندای پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت

عکس تبلیغاتی خودرو تمام الکتریکی هیوندای پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت منتشر شد. ظاهرا این خودرو از قطعات سفارشی‌ساز پذیر نظیر یک جلوپنجره دیجیتالی بهره می‌برد.

در ماه جولای امسال هیوندای عکس تبلیغاتی از یک مدل مرموز جدید را منتشر کرد که قرار است در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ماه‌ آینده معرفی شود. چند هفته پیش ما دریافتیم که خودروساز کره‌ای قصد دارد از نسل جدید هیوندای i10 پرده برداری کند٬ اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. حالا عکس تبلیغاتی تازه‌ای منتشر شده که خودرو تمام الکتریکی هیوندای به نام “45” را نشان می‌دهد.

عکس تبلیغاتی خودرو تمام الکتریکی هیوندای

عکس تبلیغاتی خودرو تمام الکتریکی هیوندای

در حال حاضر هیوندای هنوز هیچ توضیحی در مورد این خودرو نداده است. هیوندای در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی کوتاه عکسی را منتشر کرده که نشان دهنده‌ی زبان طراحی اتومبیل‌هایی با انتشار صفر درصدی آلاینده‌ها است. در واقع این یک نقطه عطف سمبولیک برای طراحی اتومبیل‌های الکتریکی آینده‌ی هیوندای خواهد بود. به طور کلی خودرو مفهومی 45 الهام گرفته از نخستین خودرو این شرکت در دهه 70 میلادی است. آن زبان طراحی انقلابی “Sensuous Sportiness” شرکت هیوندای را به نمایش می‌گذارد. “Sensuous” به معنای «افزایش ارزش‌های عاطفی که مشتریان از طریق طراحی می‌توانند آن را تجربه کنند» و “Sportiness” به معنی اینکه «مصمم است تا این ارزش‌ها را از طریق راه حل‌های نوآورانه حرکتی به اجرا درآورد» خواهد بود.

هیچ اطلاعات فنی در دست نیست٬ اما حداقل می‌دانیم که هیوندای 45 از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. بر اساس گفته‌های منابع مختلف٬ این خودرو می‌تواند از قطعات سفارشی‌ساز پذیر بهره‌مند باشد. به طور مثال می‌توان به جلوپنجره دیجیتالی با نورپردازی متفاوت اشاره کرد.