مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

تست مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (گجت تی وی)

ویدیوی تست مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) به شما نشان می‌دهد که پرچمدار جدید سامسونگ چقدر در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی مقاوم است؟

گلکسی نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) جدیدترین و بزرگترین گوشی هوشمند سامسونگ است که از صفحه نمایش 6.8 اینچی تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد. این گوشی پرچمدار از ترکیب شیشه در جلو و عقب و یک فریم میانی آلومینیومی باریک ساخته شده و در مجموع با وجود نمایشگر تمام صفحه و رنگ گرادیانی شیشه پشتی، طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد. نسل ششم پوشش گوریلا گلس نیز در شیشه دو طرف گوشی به کار رفته تا آن را در برابر خط و خش ایمن نگه دارد.

اما سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس تا چه اندازه در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی مقاوم است؟ در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، آسیب‌های مختلف را روی گلکسی نوت ۱۰ پلاس آزمایش کردیم تا مقاومت پرچمدار جدید سامسونگ را بسنجیم. در این ویدیو ابتدا نمایشگر و بدنه گوشی مورد حمله اجسام تیز قرار گرفته، سپس صفحه نمایش دینامیک امولد 6.8 اینچی زیر شعله آتش قرار گرفته و در نهایت مقاومت گوشی در برابر خمیدگی تست شده است. به نظر شما این گوشی می‌تواند در برابر این آسیب‌ها دوام بیاورد؟ در ادامه، ویدیوی تست مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست مقاومت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حیف نباشه اینو اینجوری کنید

  2. به جای تبلیغ محصولات غرب استکبار ، محصولات ساخت ایران اسلامی را تبلیغ کنید .