لنوو تب M8

معرفی لنوو تب M8 و M7 ؛ تبلت های ارزان قیمت و اندرویدی Lenovo

لنوو تب M8 و M7 تبلت های اقتصادی 2019 کمپانی چینی و رقبایی برای سری فایر آمازون هستند. قیمت لنوو تب ام 7 از 90 دلار آغاز می‌شود.

لنوو علاوه بر گجت هایی مانند اسمارت دیسپلی، اسمارت کلاک و اسمارت تب (تبلت های هیبریدی قابل تبدیل به نمایشگر هوشمند)، هنوز تبلت های سنتی اندرویدی تولید می‌کند و تازه‌ترین آن‌ها، لنوو تب M8 و تب M7 هستند. کمپانی چینی، فروش خوبی هم در این عرصه دارد و در واقع، پنجمین فروشنده‌ی برتر تبلت در دنیاست. البته احتمالا در این آمار، فروش دستگاه‌های اسمارت تب و تبلت های تبدیل‌پذیر ویندوزی نیز لحاظ شده‌ است.

لنوو تب M7

اما دو عضو جدیدی که به این خانواده‌ی بزرگ اضافه شده‌اند، تبلت هایی معمولی‌اند. در لنوو تب ام ۸ و تب ام ۷ خبری از کیبورد قابل اتصال، قلم دیجیتال، دستیار مجازی الکسا و امکانات آن‌چنانی نیست. دو گجت جدید را می‌توان با تبلت های سری فایر آمازون قیاس کرد که قیمت بسیار پایینی دارند و در قالب Kid Mode 3.0، دارای امکاناتی برای کودکان هستند. این شامل یک اکانت مستقل می‌شود که محتوای غنی و سفارشی را برای کودکان زیر 12 سال فراهم می‌کند. البته امکان کنترل والدین هم وجود دارد.

مشخصات فنی و قیمت لنوو تب M7

این محصول دارای صفحه نمایش 7 اینچی IPS با وضوح 1024 در 600 پیکسل است. باتری 3590 میلی‌آمپر ساعتی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و عقب دارد. ظرفیت حافظه رم تبلت، 1 یا 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن، 8، 16 یا 32 گیگابایت است. این تبلت لنوو با تجهیز به اندروید 9 پای عرضه می‌شود؛ اما سیستم عامل نسخه 1 گیگ رم، ورژن Go Edition اندروید پای خواهد بود.

همچنین نسخه وای‌فای/3G لنوو تب ام 7 از تراشه چهار هسته‌ای MT8321 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ ولی نسخه LTE، به تراشه چهار هسته‌ای MT8765B مجهز است. این محصول در ماه اکتبر با قیمت پایه 90 دلار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی و قیمت لنوو تب M8

صفحه نمایش 8 اینچی و IPS این تبلت، وضوح اچ دی دارد؛ اما نسخه دیگری از آن با وضوح فول اچ دی هم موجود است. قدرت پردازش لنوو تب ام 8 از تراشه چهار هسته‌ای هلیو A22 مدیاتک، همراه با 2 یا 3 گیگ رم تامین می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی آن، 16 یا 32 گیگابایت است و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این باتری، 12 ساعت ماندگاری شارژ در هنگام پخش مداوم ویدیو را تضمین می‌کند که دو ساعت بیشتر از شارژدهی مدل 7 اینچی است. قیمت لنوو تب M8 برای نسخه HD، از 110 دلار و برای نسخه Full HD از 160 دلار آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دیگه وقتی میگه ارزون قیمت انتظاری هم نباید ازش می داشتیم

  2. منم باهاش حال نکردم ولی خود برند لنو خوبه

  3. جنس بنجل بى کیفیت یکبار مصرف چینى!