مشخصات موتورولا موتو جی ۸ پلی

مشخصات موتورولا موتو جی ۸ پلی (Moto G8 Play) افشا شد

اطلاعاتی از مشخصات موتورولا موتو جی ۸ پلی (Moto G8 Play) به دست آمده است. این شامل نمایشگر اچ دی پلاس، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و چند مورد دیگر می‌شود.

موتورولا گوشی های سری موتو جی 7 را در زمستان گذشته عرضه کرد و بعید است که در سال میلادی جاری، شاهد رونمایی از سری موتو جی 8 باشیم. اما از هم‌اکنون با اطلاعات لو رفته‌ای از آن‌ها مواجه هستیم. پیش‌تر عکس‌های مدل استاندارد موتو G8 را دیده بودیم و حالا از طریق وب‌سایت XDA-Developers، مشخصات موتورولا موتو جی ۸ پلی به بیرون درز کرده است.

مشخصات موتورولا موتو جی ۸ پلی

صفحه نمایش +HD این گوشی هوشمند، دارای نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود؛ اما اطلاعی از سایز آن در دست نیست. اخیرا اسناد FCC (رگولاتوری آمریکا)، به قطر 169 میلی‌متری دستگاه اشاره داشت که قابل تبدیل به 6.65 اینچ است. البته این شامل حاشیه‌های صفحه نمایش هم می‌شود و خود پنل باید کوچک‌تر باشد.

موتورولا موتو جی ۸ پلی

این تصویر از وجود تک دوربین در پنل پشتی موتو جی 8 پلی هم خبر می‌دهد. اگرچه نشانی از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ ولی احتمالا این سنسور در پشت گوشی قرار خواهد داشت.

از سایر موارد ذکر شده در سایت XDA، باید به قدرت گرفتن دستگاه از تراشه هلیو پی 70 یا P60 مدیاتک اشاره کنیم. ظاهرا بسته به ظرفیت حافظه، دو نسخه 3+32 و 4+64 گیگابایتی از این گوشی وجود خواهد داشت. و ظرفیت باتری آن هم 1000mAh ساعت بیشتر از باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی موتو جی 7 پلی خواهد بود. پشتیبانی از NFC و دو سیم کارته بودن (بسته به بازار)، از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر محسوب می‌شوند.

هنوز برای عرضه‌ی موتو جی 8 پلی خیلی زود است؛ اما شواهد از ورود آن به بازارهای آسیای شرقی، آمریکای لاتین، برزیل و اروپا در آینده حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اوف یکسل قبل معرفی لو رفته