هاوال H2 مدل 2020

هاوال H2 مدل 2020 رونمایی شد

هاوال H2 مدل 2020 رونمایی شد. شرکت گریت وال چین از نسل جدید کراس اوور چینی هاوال اچ 2 پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

نسخه فیس لیفت هاوال H2 توسط شرکت گریت وال چین در مدل 2020 معرفی شد. این کراس اوور چینی از این پس با تغییرات ظاهری و فنی در بازار برخی از کشورها عرضه خواهد شد. هاوال H2 مدل 2020 ار همان اتاق و پلتفرم ساخت مدل‌های قبلی بهره می‌برد، اما طراحان برای آن تغییراتی در بخش فنی و ظاهری در نظر گرفتند. از تغییرات اصلی این خودرو نسبت به نسل قبل می‌توان به سبک طراحی جدید در بخش جلو اشاره کرد. همچنین در مدل جدید بخش‌های جدیدی چون کاسه چراغ‌های جدید جلو، تزئینات متفاوت در صندوق، رینگ 18 اینچی جدید، سپرهای بازطراحی شده و گرافیک ارتقا یافته چراغ عقب را شاهد هستیم.

مشخصات هاوال H2 مدل 2020

هاوال H2 مدل 2020

مدل جدید هاوال H2 همانند نسل قبل از موتور سری 4G15 میتسوبیشی بهره می‌برد که این موتور با حجم 1.5 لیتر و قابلیت توربو می‌تواند قدرتی معادل 140 تا 147 اسب بخار را تولید کنید. شرکت گریت وال برای هر بازار گیربکس متفاوتی را برای این خودرو در نظر گرفته است. از این رو مشتریان می‌توانند برای این کراس اوور چینی گیربکس 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک AT یا 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه را انتخاب کنند که می‌تواند گشتاور 202 تا 210 نیوتن‌متری موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این خودرو نسبت به قبل از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی نیز با مدل قبلی اختلاف زیادی ندارد و فقط در برخی از بازارها مشتریان امکان انتخاب تریم داخلی از میان طرح‌های مختلف را خواهند داشت.

امکانات هاوال H2 مدل 2020 در نسخه فول آپشن

هاوال H2 مدل 2020

از امکانات هاوال اچ 2 فیس لیفت در نسخه فول آپشن می‌توان به مواردی چون اتوهلد، صندلی برقی راننده با تنظیم گودی کمر، رینگ آلومینیومی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، کامپیوتر سفر، ترمز ABS-EBD-BA، تریم داخلی چرم، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سنسور نور، آینه‌های جانبی برقی، کنترل سرعت در سراشیبی، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف، کروز کنترل و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

وضعیت حضور هاوال اچ 2 در ایران

هاوال H2 مدل 2020

شرکت عظیم خودرو تاکنون تعداد محدودی از خودرو هاوال اچ 2 وارداتی را به بازار ایران عرضه کرده است، اما با شروع تحریم‌های آمریکا علیه صنعت ایران، همکاری هاوال و گریت وال با گروه بهمن با مشکل مواجه شده و تعدادی از تعهدات مشتریان همچنان به صورت معوقه باقی مانده که اعتراض بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است. در همین رابطه گروه بهمن و شرکت بهمن موتور به دلیل عدم تولید و واردات این خودروها به مشتریان طرح تبدیل با فاو بسترن بی 30 را پیشنهاد کردند. اگر تحریم‌ها برای صنعت خودرو مشکلی را به وجود نمی‌آورد، هم مشتریان به خودروهای خود می‌رسیدند و هم نسل جدید هاوال H2 به بازار عرضه می‌شد. گفتنی است هاوال اچ 6 به عنوان پرفروش‌ترین کراس اوور در بازارهای جهانی محسوب می‌شود و به همین دلیل در لیست 10 کراس اوور جهان قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*