گلکسی نوت 10 پلاس

کالبدشکافی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (گجت تی وی)

با مشاهده ویدیوی کالبدشکافی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس می‌توانید ببینید که در دل فبلت جدید سامسونگ چه می‌گذرد و آیا این گوشی قابلیت تعمیرپذیری دارد؟

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) را می‌توان یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر بازار دانست. این گوشی پرچمدار به نمایشگر عظیم 6.8 اینچی از نوع دینامیک امولد مجهز شده که حواشی بسیار کمی در اطراف دارد و فقط یک حفره کوچک به عنوان محل قرارگیری دوربین سلفی در بالا دیده می‌شود. گلکسی نوت ۱۰ پلاس از نظر کیفیت ساخت، طراحی، دوربین، سخت افزار و نرم افزار یکی از بهترین‌های بازار اسمارت فون‌ها است.

اما امروز در گجت نیوز قصد داریم گلکسی نوت ۱۰ پلاس را کالبدشکافی کنیم تا ببینیم در دل این فبلت جدید چه می‌گذرد و اطلاعاتی را از تجهیزات داخلی آن به دست بیاوریم. طبق این ویدیو، سامسونگ با الهام گرفتن از طراحی آیفون‌های جدید از بورد دو لایه استفاده کرده است. سیستم خنک‌کننده‌ای که در گوشی های گیمینگ مانند ریزر فون مشاهده می‌کردیم، در این دستگاه نیز دیده می‌شود. همچنین دو شارژر وایرلس درون نوت 10 پلاس وجود دارد که یکی از آنها برای شارژ کردن خود دستگاه و دیگری مختص به قلم اس پن است.

اما یک نکته منفی که در مورد این گوشی وجود دارد این است که قابلیت تعمیرپذیری بالایی ندارد و حتی تعویض باتری نیز به سختی انجام می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ طوری گوشی را ساخته که در صورت خراب شدن قسمتی از آن به فکر تعویض گوشی باشید نه تعمیر آن! در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت 10 پلاس