دومین گوشی منعطف سامسونگ

دومین گوشی منعطف سامسونگ با نمایشگر بزرگتر و ظاهری زیباتر در راه است

دومین گوشی منعطف سامسونگ با وجود عدم عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر این شرکت، در دست توسعه قرار دارد. سامسونگ گلکسی فولد 2 (Galaxy Fold 2) یکی از پرچمداران سال 2020 خواهد بود.

سامسونگ بعد از سال‌ها انتظار کاربران برای رونمایی اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا، آن‌ها را مجددا ناامید کرد؛ گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد درست بعد از توزیع آن بین رسانه‌های خبری برای تولید و انتشار اولین بررسی‌های تخصصی، این شرکت را مجبور کرد دستگاه‌های عرضه شده را از دست کاربران جمع کند. با وجود گذشت بیش از سه ماه از این اتفاق، هنوز خبری درباره زمان عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد در دسترس نیست. با این حال، شاهد انتشار اخباری درباره دومین گوشی منعطف سامسونگ (گلکسی فولد 2) هستیم!

این خبر با وجود عجیب بودن، از یک زاویه، امیدوارکننده است. سامسونگ می‌تواند با درس گرفتن از ایرادهای اولین گوشی انعطاف پذیر خود، دستگاهی بدون مشکل طراحی کند. اخبار جدید درباره گلکسی فولد 2، شایعات قبلی درباره در دست توسعه بودن چنین گوشی هوشمندی را تایید می‌کنند.

ویژگی‌های دومین گوشی منعطف سامسونگ

دو ماه پیش، یک رسانه کره‌ای مدعی شد دومین گوشی منعطف سامسونگ با نمایشگری 8 اینچی و مجهز به یک محافظ شیشه‌ای انعطاف پذیر و بسیار نازک، در دست توسعه قرار دارد. این شیشه در واقع جایگزین محافظ پلیمری استفاده شده روی نمایشگر گلکسی فولد خواهد شد.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات اولین گوشی انعطاف پذیر غول کره‌ای به همین محافظ پلیمری مربوط می‌شود. حتی اگر کاربران آن را به خیال یک محافظ عادی از نمایشگر جدا نکنند، به مرور زمان، محافظ به صورت خودکار از پنل جدا شده و در ادامه نمایشگر از کار خواهد افتاد. گفتنی است حدود یک هفته پیش نیز پتنت گلکسی فولد 2 از ظهور گوشی منعطف سامسونگ با طراحی متفاوت خبر داد.

یکی از تغییرات مهم گلکسی فولد 2 از نظر طراحی، کاهش ابعاد بریدگی بالای نمایشگر آن است. بر اساس تصاویری که به تازگی از یک پتنت مربوط به دومین گوشی منعطف سامسونگ توسط وب سایت LetsGoDigital رویت شده است، علاوه بر تغییر اندازه ناچ، محل قرارگیری آن نیز در دومین گوشی منعطف سامسونگ تغییر خواهد کرد.

دومین گوشی منعطف سامسونگ

در دومین گوشی منعطف سامسونگ به جای پنل 7.3 اینچی گلکسی فولد، از یک نمایشگر 8 اینچی استفاده خواهد شد. فراموش نکنید این اندازه، مربوط به زمان باز بودن تا دستگاه است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 865 به عنوان بهترین تراشه کوالکام در سال 2020 قدرت گرفته و در کنارش، شاهد قرارگیری مودم موبایل 5G ایکس 55 کوالکام خواهیم بود. میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی گلکسی فولد 2 به ترتیب 12 گیگابایت و 512 گیگابایت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*