مایکروسافت هولولنز 2

تاریخ عرضه هدست واقعیت افزوده مایکروسافت هولولنز 2 هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

مایکروسافت هولولنز 2 را باید نسل دوم هدست واقعیت افزوده این شرکت دانست. به تازگی، اخبار ضد و نقیضی درباره زمان عرضه هدست واقعیت افزوده مایکروسافت شنیده می‌شود.

مایکروسافت هولولنز 2 حدود پنج ماه قبل معرفی شد. در بررسی اولیه هولولنز 2، هدست واقعیت افزوده مایکروسافت، به ویژگی‌های آن پی بردیم. تا امروز، درباره زمان آغاز فروش هدست واقعیت افزوده مایکروسافت هولولنز 2 خبری در دسترس نبود‌، اما سازنده، به تازگی به صورت رسمی، به این موضوع اشاره کرده است.

بر اساس گفته‌های سازنده، زمان عرضه نسل دوم هدست واقعیت افزوده آن‌ها، حوالی ماه سپتامبر (شهریور – مهر) خواهد بود. این خبر طی کنفرانس جهانی هوش مصنوعی (World Artificial Intelligence Conference) در شهر شانگهای چین اعلام شد.

سو تفاهم درباره زمان عرضه مایکروسافت هولولنز 2

بعد از این اتفاق، یکی از سخنگویان مایکروسافت اعلام کرد در جریان کنفرانس جهانی هوش مصنوعی زمان دقیقی برای عرضه نسل جدید هدست واقعیت افزوده آن‌ها اعلام نشده است! آن‌ها همچنان تاکید دارند همانطور که بعد از رونمایی محصول طی دومین ماه سال میلادی جاری اعلام شد، مایکروسافت هولولنز 2 تا انتهای سال 2019 عرضه می‌شود.

این شرکت حتی پیش فروش گجت پوشیدنی خود به برخی شرکت‌ها و افراد خاص را از مدتی قبل آغاز کرده است و تعدادی از مشتریان، محصولات را دریافت کرده‌اند. این اقدام در راستای دریافت بازخورد از مشتریان واقعی (خارج از محیط آزمایشگاه) به منظور برطرف کردن ایرادات دستگاه پیش از عرضه عمومی آن بوده است.

به لطف بازخوردهای دریافت شده از مشتریان محدود استفاده‌کننده از مایکروسافت هولولنز 2، سازنده اکنون در حال توسعه آخرین نمونه‌های اولیه است، به همین دلیل قادر نیست زمان دقیقی برای عرضه هدست اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*