فیلتر سینمایی Moment

با نصب فیلتر سینمایی Moment روی گوشی خود آثار سینمایی خلق کنید

با نصب فیلتر سینمایی Moment روی گوشی اندرویدی و آی او اسی خود می‌توانید تصاویر سینمایی خلق کنید. این فیلتر 37 میلی‌متری در پشت گوشی و جلوی دوربین‌ها وصل می‌شود.

از زمانی که دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند استفاده شدند تا به امروز آن‌ها در مسیر گسترده‌ی تکامل یافتن قرار دارند. آن‌ها با دوربین‌های جمع و جور خانگی برابری می‌کنند٬ در نتیجه حداقل در برخی موارد دیگر نیازی به دوربینی به جز دوربین گوشی خود نخواهید داشت. اما اگر می‌خواهید در بازی عکاسی با موبایل٬ سطح تازه‌ای را تجربه کنید٬ کمپانی Moment برای شما فیلترهایی را معرفی کرده است. این فیلترها می‌توانند با اعمال افکت‌های مختلف روی تصاویر شما٬ از آن‌ها عکس‌هایی سینمایی را بسازند که با دوربین اصلی گوشی خود قادر به ثبت چنین آثاری نخواهید بود.

عملکرد فیلتر سینمایی Moment

فیلتر سینمایی Moment که به تازگی منتشر شده٬ یک فیلتر 37 میلی‌متری است که روی گوشی شما نصب می‌شود و می‌تواند تصاویری جذاب را ثبت کند. این فیلتر روی گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی نصب می‌شود. این فیلتر یک پک کامل شامل یک فیلتر پولاریزه‌ی گرد است که به کاهش تابش خیره کننده آفتاب و بازتاب‌ها در عکاسی کمک می‌کند. یک فیلتر ND نیز در اینجا حضور دارد که به کاهش اکسپوژر کمک می‌کند٬ بنابراین کاربران به لطف آن قادر خواهند بود عکس‌هایی با اکسپوژر بلند را ثبت کنند.

این فیلترها 37 میلی‌متری هستند و این بدان معناست که با لنزهای 37 میلی‌متری کار می‌کنند. با این حال اگر نمی‌خواهید هزینه کنید و برای گوشی هوشمند خود یک لنز خارجی دوربین تهیه کنید نگران نباشید٬ زیرا Moment یک گیره‌ی فیلتر را نیز تولید کرده است تا شما بتوانید این فیلتر را جلوی دوربین‌های اصلی گوشی خود نیز وصل کنید؛ گرچه همچنان به یک قاب نیاز خواهید داشت.

اگر جذب عملکرد این فیلترها شده‌اید٬ همین حالا می‌توانید وارد سایت شرکت Moment شوید و این فیلترهای 37 میلی‌متری جدید را برای گوشی هوشمند خود سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*