شاهین آرپناهی

شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل تالیا معرفی شد

شاهین آرپناهی طی اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید اپراتور تالیا به عنوان مدیرعامل تالیا معرفی شد. آرپناهی پیش از این در سمت مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول فعالیت داشت.

اخیرا مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا برگزار شد که بر اساس آن اعضای جدید هیئت‌مدیره این شرکت انتخاب شدند. در همین راستا طی نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید این اپراتور، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد.

سوابق شاهین آرپناهی

شاهین آرپناهی پیش از این در سمت مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول فعالیت داشت. از سوابق دیگر وی می‌توان به مدیرکلی برند و ارتباطات اپراتور رایتل و سخنگوی این اپراتور اشاره کرد که ایجاد و رونمایی از برند رایتل از مهم‌ترین اقدامات شاخص آن زمان محسوب می‌شود. در کارنامه کاری وی سوابقی چون مدیریت بازاریابی و فروش شرکت پارس خودرو و بیش از یک دهه تدریس در دانشگاه‌های دولتی دیده می‌شود.

آرپناهی دانش آموخته MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و تحصیلات خود را در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی در این دانشگاه ادامه داد. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی آمار و کارشناسی ارشد آمار ریاضی است. انتظار می‌رود که با تغییرات مدیریتی انجام شده، شاهد دور جدیدی از فعالیت اپراتور تالیا و احیا و بازیابی جایگاه تالیا به عنوان یک اپراتور در صنعت تله کام کشور باشیم.