جعبه گشایی ویوو نکس 3

انتشار ویدیوی جعبه گشایی ویوو نکس 3 پیش از رونمایی رسمی

ویدیوی جعبه گشایی ویوو نکس 3 ( vivo NEX 3) در حالی منتشر شد که تا رونمایی رسمی آن حدود یک ماه باقی مانده است. داشتن طراحی کاملا منحصربه‌فرد با نمایشگری شدیدا منحنی، دلیل جذابیت این گوشی است!

گوشی ویوو نکس 3 حدود یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد. بعد از این که تصاویر جدید گوشی ویوو نکس 3 نمایشگر آبشاری آن را نشان داد، تصور کردیم منحصربه‌فردترین ویژگی این گوشی، داشتن نمایشگری با انحنای زیاد در کناره‌ها است، اما بر اساس اخبار جدید، ویوو نکس 3 مجهز به دوربین 64 مگاپیکسل و فناوری شارژ سریع 120 وات خواهد بود!

اولین ویدیوی جعبه گشایی ویوو نکس 3 توسط کانال یوتیوب Mrwhosetheboss منتشر شد. از آن جایی که این ویدیو بیشتر در حکم یک تیزر تبلیغاتی است، درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی اطلاعاتی به دست نیامد. با این حال، اطمینان از حقیقی بودن شایعه وجود انحنای زیاد در دو طرف صفحه نمایش ویوو NEX 3 مزیت انتشار این ویدیو بود.

طبق این ویدیوی جعبه گشایی، در پنل جلویی گوشی فقط نمایشگر دیده می‌شود. به عبارتی ویوو نکس 3 را می‌توان یکی از موفق‌ترین تلاش‌ها تا امروز در راستای رسیدن به نمایشگرهای موبایل تمام صفحه و بدون حاشیه واقعی دانست.

انحنای صفحه نمایش به حدی است که در زمان تماشای بدنه از کناره، همچنان قادر به مشاهده بخشی از نمایشگر خواهیم بود. این سبک طراحی سبب شده فضایی برای قرارگیری دکمه‌های فیزیکی متداول روی بدنه گوشی های هوشمند، یعنی کلید پاور و دکمه کنترل حجم صدا، باقی نماند. در عوض، قسمتی از لبه منحنی نمایشگر در سمت راست به عنوان کلید پاور در نظر گرفته شده تا با لمس آن بتوان به تنظیمات خاموش / روشن کردن و ری‌استارت کردن دستگاه دست پیدا کرد. کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا در کنار کلید پاور قرار گرفته‌اند.

پنل پشتی گوشی شیشه‌ای بوده و یک سیستم دوربین چندگانه متفاوت برایش در نظر گرفته شده است. ظاهر گرد ماژول دوربین اصلی ویوو نکس 3 با دو مدل قبلی سری NEX متفاوت است. فلاش ای ال دی در سمت راست آن قرار دارد. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی درباره دوربین گوشی شامل نوع سنسورها و رزولوشن آن‌ها در دسترس نیست، به جز این که بر اساس اخبار اخیر، رزولوشن سنسور رنگی 64 مگاپیکسل خواهد بود.

پشتیبانی از 5G یکی از ویژگی‌هایی است که پیشتر به آن پی برده بودیم. ویوو یک گوشی خاص، دارای ظاهری منحصربه‌فرد، دوربینی 64 مگاپیکسلی و سیستم شارژ سریع باورنکردنی 120 واتی توسعه داده است، به همین دلیل به وسیله انتشار ویدیوی جعبه گشایی ویوو نکس 3 یک ماه مانده به رونمایی رسمی محصول، در تلاش است ذهن‌ها را برای این اتفاق آماده کند!

ویدیوی جعبه گشایی ویوو نکس 3