هتل فضایی

تصاویر طرح اولیه هتل فضایی با گرانشی همانند کره ماه منتشر شد

شرکت گیتوی فاندیشن تصاویر طرح اولیه هتل فضایی خود را منتشر کرد. این ایستگاه فضایی تفریحی با گرانشی همانند کره در سال 2025 میلادی برای سفرهای فضایی به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح‌های اولیه یک هتل فضایی تجاری توسط شرکت گیتوی فاندیشن منتشر شد که همانند یک کشتی تفریحی به نظر می‌رسد. این هتل با نام ایستگاه ون براون دارای گرانشی همانند کره ماه خواهد بود. این هتل فضایی بر اساس اعلام تیم آلاتوره، طراح ارشد این پروژه تا سال 2025 میلادی آماده بهره‌برداری خواهد شد و می‌تواند هر هفته از 100 توریست میزبانی کند. آلاتوره در ادامه افزود به مرور زمان سفر به فضا برای بسیاری از مردم به یک سفر عادی تبدیل می‌شود، هرچند سفرهای فضایی هزینه‌های زیادی به همراه دارند و در حال حاضر افراد ثروتمند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، اما هدف گیت وی فاندیشن این است که چنین سفرهایی برای همه مردم قابل دسترس باشد.

جزئیات هتل فضایی شرکت گیتوی فاندیشن

هتل فضایی

شرکت گیتوی فاندیشن این هتل فضایی را به کمک فناوری‌هایی که در ساخت ایستگاه فضایی بین‌المللی استفاده شده است، خواهد ساخت، اما تفاوت این سازه با ایستگاه فضایی این است که در این هتل گرانش مصنوعی وجود خواهد داشت و طراحی آن بر اساس طرح‌های اولیه ورنر ون براون در دهه 1950 میلادی انجام می‌شود.

هتل فضایی

شکل ظاهری این هتل همانند یک چرخ معلق خواهد بود که دارای قطر 190 متر بوده و به دور خود می‌چرخد. این ایستگاه فضایی تفریحی دارای نیروی گرانشی همانند کره ماه خواهد بود. طراحان 24 ماژول دور این چرخ‌ها قرار خواهند داد تا مسافران بتوانند در آنها اقامت داشته باشند. در این ایستگاه فضایی پیشرفته رستوران، سالن نمایش فیلم، کنسرت‌های موسیقی و سمینارهای آموزشی وجود خواهد داشت.

هتل فضایی
ایستگاه فضایی تفریحی شرکت گیتوی فاندیشن می‌تواند حدود 400 نفر را در خود جای دهد. تعدادی از ماژول‌های این ایستگاه فضایی به مشتریان خصوصی به فروش می‌رسد. دولت‌ها و سازمان‌ها نیز قادر خواهند بود برخی از آنها را اجاره کنند.

هتل فضایی

طراحان برای ساخت فضای داخلی اتاق‌ها از مواد طبیعی استفاده می‌کنند. در همین راستا آلاتوره عنوان کرد با توجه به پیشرفت در علوم مواد، توانستیم مواد طبیعی سبک با قابلیت پاکسازی آسان را بسازیم که می‌تواند در فضاهای داخلی هتل به جای سنگ و چوب مورد استفاده قرار بگیرند؛ چراکه هم‌اکنون استفاده از چنین موادی در مدار زمین امکان‌پذیر نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش بابام پول دار بود 😢😢😢

  2. خرپول که باشی هرکاری بخای میکنی حتی بری فضا