ویوو نکس 3

افشای مشخصات ویوو نکس 3 و نسخه 5G این پرچمدار

بسیاری در انتظار معرفی گوشی ویوو نکس ۳ (vivo NEX 3) با نمایشگر آبشاری و اتصال 5G هستند. تاکنون جزئیات چندانی از آن موجود نبود؛ اما حالا لیست کاملی از مشخصات ویوو نکس 3 به بیرون درز کرده است.

فهرست مشخصات ویوو نکس 3 و مدل 5G آن را یک افشاگر مطلع در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. از ویژگی‌های مهم این دو گوشی هوشمند باید به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و برخورداری از دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

مشخصات ویوو نکس 3 – ویوو نکس 3 5G

مشخصات ویوو نکس 3

اگر مودم 5G را نادیده بگیریم، این دو مدل مشخصات مشابهی دارند و حتی ابعاد و وزن آن‌ها نیز تقریبا یکسان است. دوربین 64 مگاپیکسلی در پنل پشتی، با دو دوربین 13 مگاپیکسلی همراهی می‌شود که یکی باید تله‌فوتو و دیگری فوق عریض باشد.

دیگر نکته جالب، حافظه رم 12 گیگابایتی است که نه تنها در مدل 5G؛ بلکه در مدل معمولی ویوو نکس ۳ هم وجود خواهد داشت. ظرفیت حافظه داخلی نیز حداکثر 512 گیگابایت خواهد بود. البته در این فهرست، به ترکیب‌بندی حافظه داخلی و رم اشاره‌ای نشده است.

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه‌ها، از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می‌کند؛ پس توان شارژ 120 واتی که زمزمه‌هایی از آن شنیده می‌شد، هنوز آماده‌ی بهره‌برداری نیست. با توجه به استراتژی قیمت‌گذاری کمپانی چینی، قیمت گران‌ترین نسخه ویوو نکس 3 را می‌توان حدود 700 دلار تخمین زد. برای آپشن 5G هم اضافه شدن 70 دلار به این مبلغ، قابل پیش‌بینی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باز 44وات شارژر داشته باشه خیلی خفنه

    بغد 120وات مگه باطری ماشینه که همچین توانی رو پشتیبانی بکنه

    در کل به نظرم چندان موفق نمیشن