ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

نگاهی به ویژگی‌های ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ یکی از مدل‌های سری ادواش (Addwash) سامسونگ است که قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین لباسشویی آشنا می‌شویم.

اواخر تیرماه امسال به همراه همسرم برای خرید ماشین لباسشویی راهی بازار شدیم. ماشین لباسشویی که تقریبا هشت سال پیش و در ابتدای ازدواجمان خریده بودیم، چند ماهی می‌شد که صداهای زیاد و تقریبا عجیب و غریبی را بیرون می‌داد، به غیر از این نصف لباس‌هایی که از داخل دیگ بیرون می‌آوردیم پاره و نخ‌کش شده بود و نصف دیگری که خوش‌‌شانس‌تر بودند هم با کلی چین و چروک شسته می‌شدند.

این شد که بالاخره تصمیم نهایی را گرفتیم و از طریق اینترنت با ویژگی‌های چندین مدل معروف بازار آشنا شدیم تا اینکه در نهایت به سه چهار مدل رسیدیم و در زمان مراجعه به هر فروشگاه قیمت و ویژگی‌های این مدل‌ها را از فروشنده‌ها سوال می‌کردیم.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

یکی از این مدل‌هایی که توانست نظر ما را به خود جلب کند مدل 8 کیلویی Q1468 از ماشین های لباسشویی‌ جدید ادواش سامسونگ بود. با اینکه قبلا تعریف این سری از ماشین های لباسشویی‌ سامسونگ را شنیده بودم اما به هر کدام از فروشگاه‌هایی که مراجعه می‌کردیم قابلیت‌های خاصی را بیان می‌کردند که برای هر دو نفرمان جالب توجه بود.

ادواش

اولین نکته‌ای که فروشنده‌ها به آن اشاره می‌کردند قابلیت منحصربه‌فرد این سری از ماشین های لباسشویی سامسونگ بود. قابلیت جدیدی که با نام ادواش شناخته می‌شود. ادواش یک در کوچک است که بالای درِ اصلی ماشین لباسشویی به شکل زیبایی طراحی و جاگذاری شده و این امکان را فراهم می‌کند تا در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو، لباس های جامانده را به ماشین اضافه کنید. طراحی این در دوم به گونه‌ای است که قطره‌ای از آب داخل دیگ به بیرون نمی‌ریزد.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

یکی دیگر از کاربردهای این در زمانی است که ترجیح‌ می‌دهید لباس‌های بسیار ظریف مانند پارچه‌های ابریشم و حریر با دست شسته شوند، در این مواقع می‌توانید از ماشین لباسشویی ادواش خود کمک بگیرید و این لباس‌ها را تنها برای آبکشی، در آخرین دور کار ماشین به آن به اضافه کنید. این قابلیت تنها به لباس اختصاص ندارد و می‌توانید مایع نرم‌کننده و شستشو را هم پس از شروع چرخه به ماشین لباسشویی اضافه کنید.

زمانی که فروشنده داشت از مزیت‌های ادواش به ما می‌گفت تمام آن روزهایی که به اجبار جوراب‌ها و لباس‌‌ زیرهای جامانده را به صورت دستی می‌شستم مثل یک فیلم در ذهنم مرور شد. لحظاتی را به یاد می‌آوردم که شلوار کوچک بچه‌ها در سبد لباس‌های چرک جا می‌ماند و مجبور می‌شدم دوباره ماشین لباسشویی را روشن کنم. یا موقع‌هایی که فراموش می‌کردم مایع مخصوص لباس‌ها را به ماشین اضافه کنم. تمامی این مشکلات پس از ورود ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ به خانه‌مان برطرف شد.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

ماجرای لکه‌ و حباب در ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

یکی دیگر از مشکلات آزاردهنده‌ای که من با ماشین لباسشویی قبلی داشتم به نحوه تمیزی لکه‌ها برمی‌گشت. خیلی موقع‌ها لباس‌هایی که داخل دیگ لباسشویی می‌انداختم، پس از پایان فرآیند شستشو با همان چربی‌ها و لکه‌ها بیرون می‌آوردم. برای همین خیلی از زمان‌ها پیش می‌آمد که پیراهن‌ها را به صورت دستی می‌شستم و لکه‌ها را با راهکارهای مختلف از بین می‌بردم. برای پیش نیامدن چنین مشکلاتی Q1468 به دو فناوری اختصاصی ماشین لباسشویی های سامسونگ یعنی Eco Bubble و Bubble Soak مجهز شده است.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

در فناوری Eco Bubble سه عنصر مواد شوینده، آب سرد و هوا با یکدیگر ترکیب می‌شوند و حباب‌هایی تولید می‌کنند. حباب‌های کوچکی که از ترکیب این سه تولید می‌شود با قرار گرفتن در فضای بین لکه و پارچه لباس به عمق بافت‌ و الیاف آن نفوذ کرده و سمج‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برند. استفاده از آب سرد در فناوری حباب‌ساز Eco Bubble باعث می‌شود تا انرژی و زمان کمتری برای شستن لباس‌ها مصرف شود.

همچنین برای زمان‌هایی که با لکه‌های سرسخت‌تر روبرو می‌شوید می‌توانید با فعال کردن دکمه Bubble Soak قوی‌ترین حالت‌ لکه‌بری را بر روی لباس‌ها اعمال کنید.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

موتور ماشین لباسشویی Q1468 از نوع دیجیتال اینورتر است که در مقایسه با نسل قبلی موتورها، بازده انرژی بالاتر، لرزش و صدای کمتر و طول عمر بیشتری دارند. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی در حالت خشک کن به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. حضور این سری از موتورها به همراه قابلیت‌هایی همچون ادواش و Eco Bubble کمک کرده تا ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی Q1468 سامسونگ در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی و عرضه شده است که هر دو رنگ آن با توجه به طراحی زیبای بدنه و در کریستال مشکی ادواش، جلوه‌ای چشم‌نواز و دلپذیر به آشپزخانه‌تان می‌بخشد.

ماشین لباسشویی Q1468 سامسونگ

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. وافعا تمیز میشوره انگار کار دسته

  2. سامسونگ که گوشی هاش عالیه پی ماشسن لباسشوییش هم خوبه

  3. محصول خوبی عرضه کردن بعدشم این ماشین لباس شوییایی ک دوتا در دارن و هنگام کار کردنشون میشه لباس اضافه کرد بهش خیلی خوبن