گلکسی ام 30 اس

انتشار ویدیوی هندزآن سامسونگ گلکسی ام 30 اس پیش از رونمایی

ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی ام 30 اس (Samsung Galaxy M30s) قبل از رونمایی رسمی منتشر شد. در مقایسه با مدل پایه یک سنسور دوربین به این گوشی جدید افزوده شده است.

بعد از این که دریافتیم گوشی گلکسی ام 30 اس با دوربین سه‌گانه و باتری 6000 میلی‌آمپر معرفی خواهد شد، نوبت به تایید مشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب سایت گوگل رسید. این گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و سامسونگ در حال توسعه کمپین تبلیغاتی آن است. با این حال، به تازگی یک ویدیوی نگاه نزدیک پنج دقیقه‌ای از گلکسی M30s در یوتیوب منتشر شده است.

یکی از نکات جالب درباره مدل جدید، افزوده شدن یک سنسور به ماژول دوربین سه گانه گلکسی ام 30 است. این سنسور می‌تواند مربوط به سیستم فوکوس خودکار لیزری گوشی باشد. با توجه به قرارگیری این مدل در دسته‌بندی میان‌رده‌ها، احتمال استفاده از یک سنسور ToF در آن بسیار پایین است.

گلکسی ام 30 اس

یکی از پیشرفت‌های اساسی مدل جدید در مقایسه با گلکسی ام 30، استفاده از سنسور رنگی 48 مگاپیکسلی در آن است. این در حالی است که در مدل پایه، از یک سنسور رنگی 13 مگاپیکسلی استفاده شد. ظرفیت باتری از 5 هزار میلی‌آمپر ساعت به 6 هزار میلی‌آمپر ساعت رسیده و گوشی از طریق درگاه یو اس بی C، با سرعت بیشتری در مقایسه با قبل شارژ خواهد شد.

در ویدیوی نگاه نزدیک مدل جدید گوشی سامسونگ گلکسی ام 30، به وجود تراشه‌ای جدید در آن از سری اگزینوس خود سامسونگ اشاره می‌شود. این تراشه به احتمال زیاد اگزینوس 9611 است. می‌توان آن را نسخه اورکلاک شده اگزینوس 9610 دانست. این گوشی به صورت رسمی در روز هجدهم سپتامبر (بیست و هفتم شهریور) معرفی خواهد شد.

ویدیوی هندزآن سامسونگ گلکسی ام 30 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

30 دیدگاه

  1. ممنون از ویدئو تون

  2. من والا نفهمیدم این دماغ چی گفت اصلا

  3. در شرایط کنونی و با توجه به ارزش پایین ریال، خرید هر گوشی به غیر از نوکیا، صرفه پایینی داره و بهتره که برندهای محبوب خودمون رو فراموش کنیم و یک گوشی نوکیا با قیمت مناسب تهیه کنیم

    پایین رده نوکیا 2.2
    میان رده نوکیا 5.2
    پرچم دار نوکیا 9 پیور ویو

    با سپاس

  4. خیلی مطلب خوب بود

  5. مطالب مفید نبودند

  6. مطالب مفید بودند

  7. ویدئو را دوست نداشتم

  8. موردپسند من نبود

  9. موافق نبودم با ویدئو

  10. ویدئو را پسندیدم

  11. ممنون از ویدئوتون