ارز دیجیتالی تلگرام

ارز دیجیتالی تلگرام با نام گرام در آبان ماه رونمایی می‌شود

ارز دیجیتالی تلگرام با نام گرام در 31 اکتبر 2019 رونمایی خواهد شد. تلگرام برای ورود به بازار ارزهای دیجیتالی سعی دارد طی 2 ماه آینده ارز دیجیتالی اختصاصی خود را عرضه کند.

ارز دیجیتالی تلگرام با یک برنامه‌ریزی دقیق تا آخر ماه اکتبر سال 2019 میلادی برای عرضه به بازار آماده می‌شود. برخی از منابع آگاه در حوزه ارزهای دیجیتالی عنوان کردند تلگرام می‌بایست تا 31 اکتبر ارز دیجیتالی خود با نام گرام را به سرمایه‌گذاران تحویل دهد و اگر در موعد مقرر این مورد انجام نشود، باید پولی که سرمایه‌گذاران در اختیار آنها قرار دادند تا این ارز دیجیتالی را بسازد به آنها برگرداند.

جزئیات ارز دیجیتالی تلگرام 

تلگرام در سال 2018 برای نخستین بار از توسعه پلتفرمی برای شبکه آزاد تلگرام به نام تی او ان خبر داد که مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین بود. در همین راستا مدیران تلگرام توانستند برای توسعه ارز دیجیتالی خود در دو مرحله در ماه‌های فوریه و مارس حدود 1.7 میلیارد دلار از 200 سرمایه‌گذار جمع‌آوری کنند. اکثر این سرمایه‌گذاران را بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری چون سیلیکون ولی، بنج‌مارک و لایت اسپید کپیتال شامل می‌شوند. ارز دیجیتالی گرام فاقد پشتوانه ارزهای واقعی است و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با یک شبکه غیر مرکزی از کامپیوترها مدیریت خواهد شد که البته تلگرام همانند بیت کوین بر روی زمان و مکان نقل و انتقالات سکه‌های مجازی کنترلی نخواهد داشت.