تاریخ معرفی شیائومی می میکس 4

مشخصات فنی و تاریخ معرفی گوشی شیائومی می میکس 4 فاش شد

مهم‌ترین مشخصات فنی و تاریخ معرفی گوشی شیائومی می میکس 4 فاش شد. ظاهرا Xiaomi Mi MIX 4 به یک دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است و اوایل مهر ماه معرفی می‌شود.

شیائومی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از آخرین پرچمدار خود٬ گوشی شیائومی می میکس ۴ با چندین شگفتی در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) است. این تازه‌ترین اطلاعاتی است که ما از منابع قابل اعتمادی به دست آورده‌ایم و با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تاریخ معرفی گوشی شیائومی می میکس 4 به بعد از معرفی سری میت 30 هواوی موکول شده است

این گوشی در ابتدا قرار بود در اواسط سپتامبر عرضه شود٬ اما از آنجا که گوشی‌های قدرتمند و جذاب سری میت 30 هواوی قرار است در همین زمان معرفی شوند٬ شیائومی تصمیم گرفت تاریخ عرضه‌ی پرچمدار خودش را کمی عقب بی‌اندازد. بر اساس گفته‌های افراد نزدیک به شرکت شیائومی٬ گوشی می میکس 4 نخستین دیوایسی است که به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد بود. این سنسور ماه گذشته‌ی میلادی معرف شد و شایعات تجهیز گوشی شیائومی به این سنسور از یکی دو روز گذشته آغاز شده است.

علاوه بر تجهیز به یک دوربین 108 مگاپیکسلی٬ این گوشی از یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپی با ظرفیت ارائه‌ی زوم اپتیکال 5 برابری نیز بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های ذکرشدنی این گجت می‌توان به 12 گیگابایت رم و قابلیت شارژ بیسیم معکوس اشاره کرد. شیائومی پرچمدار جدید خودش را احتمالا در دو نسخه‌ی مختلف با بهره‌گیری از نسخه‌ی اصلی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و نسخه‌ی پلاس آن روانه‌ی بازار کند. این گوشی به رابط کاربری MIUI 11 بر پایه‌ی اندروید 10 مجهز خواهد بود و در دومین روز مهر ماه رسما از آن پرده برداری می‌شود.

مسلما این‌ها اخبار خوبی برای طرفداران کمپانی شیائومی است٬ اما مشخص نیست همه‌ی چیزهایی که در مورد این گوشی می‌شنیم حقیقت داشته باشد. فقط زمان می‌تواند صحت آن‌ها را تایید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. با اینکه خیلی گوشی جذابی هستش ولی باز به پای هواوی نمیرسه

  2. باتریش چند میلی امپره؟؟

  3. همون دوربین 108 مگا پیکسلیش خودش کلی فروش داره واسشون

  4. دیگه بهتر از این مگه هست؟؟؟

  5. واو چه گوشی عالی ای هست