لایت فون 2

لایت فون 2 رسما روانه بازار شد؛ از دنیای گوشی‌های هوشمند دور شوید!

گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی ناپذیری از زندگی امروز ما تبدیل شده‌اند و هر روز بر اعتیاد افراد به این گجت ها افزوده می‌شود، اما سازندگان لایت فون 2 (Light Phone 2) قصد دارند خلاف این جریان حرکت کنند و حالا فروش رسمی این گوشی ساده آغاز شده است.

لایت فون اینترنت، پیام‌‌های متنی، ایمیل و عکاسی را از شما می‌گرفت و تنها می‌توانستید 9 شماره را در گوشی خود ذخیره کنید. اوضاع در لایت فون 2 کمی تغییر کرده و سازندگان ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده‌اند تا به عنوان یک موبایل معمولی قابل استفاده باشد. در این گوشی که از امروز فروش آن آغاز می‌شود به جای یک پد شماره 10 رقمی، این‌بار از نمایشگر لمسی E-Ink استفاده شده است. به علاوه، این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی کرده و با ویژگی‌های جدیدی همچون امکان نوشتن متن به دست کابران می‌رسد. سازندگان قابلیت‌های جذاب‌تر و کاربردی‌تری همچون استفاده از نقشه‌های ساده، پخش موسیقی یا درخواست خودرو از کمپانی‌هایی مثل اوبر را به این موبایل اضافه کرده‌اند تا گوشی Light Phone 2، کامل‌تر از نسل قبلی باشد.

قیمت و سایر ویژگی‌های لایت فون 2

گوشی لایت فون 2 در واقع برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند از شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های سلفی و خلاصه دنیای پرهیاهو و پوشالی مجازی فاصله بگیرد، در نتیجه هرگز نمی‌توانید با این گوشی حساب توئیتر خود را چک کنید یا سری به ایمیل‌هایتان بزنید، اگر کار واجبی دارید بهتر است با رایانه شخصی خود انجامش دهید؛ زیرا لایت فون‌ها ساخته شده‌اند تا شما را از این دغدغه‌ها دور کنند! گوشی Light Phone 2 در دو رنگ مشکی و خاکستری روشن با قیمت 350 دلار روانه بازار خواهد شد.

افرادی که چند ماه قبل این تلفن را با قیمت 225 دلار پیش‌خرید کردند تا چند روز دیگر گوشی خود را دریافت خواهند کرد، اما از یاد نبرید اگر مدت‌هاست از یک گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، کنار آمدن با ویژگی‌های محدود این گجت بسیار سخت خواهد بود!

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*