تی سی ال پلکس

با تی سی ال پلکس آشنا شوید؛ یک گوشی 6.53 اینچی مجهز به اسنپدراگون 675

تی سی ال پلکس (TCL Plex) یکی از موبایل‌های جدید معرفی شده در نمایشگاه IFA 2019 است. پلکس را باید نخستین گوشی هوشمند این کمپانی چینی بدانیم که در خارج از این کشور هم عرضه می‌شود.

تی سی ال پلکس دارای نمایشگر حفره‌دار 6.53 اینچی با وضوح فول اچ دی است و از تکنولوژی NXTVISION بهره می‌برد که در بهبود شفافیت، اشباع رنگ و کنتراست نقش دارد. همه این‌ها در نهایت، باعث به نمایش درآمدن بهتر جزئیات تصویر می‌شوند. کمپانی چینی هم روی کیفیت صفحه نمایش گوشی های خانواده‌ی پلکس، مانور زیادی داده است.

سایر مشخصات و قیمت گوشی تی سی ال پلکس

باتری 3820 میلی‌آمپر ساعتی گوشی، از فناوری شارژ سریع کوالکام (Quick Charge 3.0) پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌دانیم که در زیر بدنه‌ی دستگاه، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 675 تعبیه شده؛ ولی ترکیب حافظه‌ی آن هنوز نامشخص است.

گوشی تی سی ال پلکس

در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که اجزای آن را سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی، لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور دیگر تشکیل می‌دهند. کمپانی سازنده درباره دوربین سلفی و سیستم عامل تی سی ال Plex نیز اطلاعاتی را بروز نداده است. البته گمان می‌رود سیستم عامل پیش‌فرض، اندروید 9 پای باشد.

رابط کاربری TCL هم امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به ویژه در قالب Smart Panel که امکان اتصال به تلویزیون های هوشمند و سایر لوازم خانگی را فراهم می‌کند. به این ترتیب، کنترل دستگاه‌ها با گوشی هوشمند یا فرمان صوتی، امکان‌پذیر خواهد شد.

قیمت تی سی ال پلکس در بازارهای اروپایی، 329 یورو (معادل 363 دلار) اعلام شده است. این گجت تنها در رنگ مشکی و از اواخر ماه سپتامبر، قابل خریداری خواهد بود.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*