مانیتور FreeSync دل

مانیتور FreeSync دل با ابعاد 24 اینچ را به جای 320 دلار، به قیمت 190 دلار خریداری کنید!

یک تخفیف استثنایی برای مانیتور FreeSync دل اعلام شد. این مانیتور 24 اینچی دل، به طور عادی دارای قیمت 319 دلار است، اما برای مدت زمانی کوتاه می‌توان آن را به قیمت 190 دلاری خریداری کرد.

فناوری FreeSync سبب می‌شود گیمرها، به طور کامل داخل محیط بازی غرق شوند، چرا که به لطف آن، مصنوعات حرکتی کاهش پیدا کرده و گیم پلی روانتر اجرا خواهد شد. تعداد زیادی از مانیتورهای ساخته شده مبتنی بر این فناوری قیمت بالایی دارند، اما به لطف پیشنهاد فروش ویژه جدید شرکت دل، می‌توان یک مانیتور فری سینک را به قیمتی استثنایی خریداری کرد.

قیمت مانیتور FreeSync دل با اندازه 24 اینچ برابر 319 دلار است، اما اکنون می‌توان آن را در طرح ویژه، از فروشگاه بست‌بای به قیمت 190 دلار خرید! شرکت دل با این کار، رسما به اموال خود آتش شده است!

ویژگی‌های مانیتور FreeSync دل

مانیتور FreeSync دل به دلایل زیادی یک گزینه خوب محسوب می‌شود. رزولوشن این نمایشگر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) بوده و حداکثر نرخ تازه‌سازی آن 144 هرتز است. به همین دلیل برای گیمرها گزینه‌ای بسیار خوب به شمار می‌رود. روی مانیتور دل دو درگاه یو اس بی، دو پورت اچ دی ام آی و یک دیسپلی پورت وجود دارد. در نتیجه گیمرها قادر خواهند بود گستره‌ای از لوازم جانبی مختلف را به آن متصل کنند.

همانطور که از نام مانیتور 24 اینچی فری سینک دل مشخص است، از فناوری FreeSync پشتیبانی می‌کند. این یک تکنولوژی انطباقی به شمار رفته و نرخ تازه‌سازی نمایشگر را با نرخ فریمی کارت گرافیک تطبیق می‌دهد. به همین دلیل مشکلات ناشی از یکسان نبودن نرخ فریمی پردازشگر گرافیکی و مانیتور همچون پرش تصویر از بین رفته و گیم پلی بسیار روان اجرا خواهد شد.

کیفیت این نمایشگر قابل تحسین است. رنگ‌ها با دقت بالایی تولید شده و میزان کنتراست در وضعیت خوبی قرار دارد. برای خرید آن از وب سایت BestBuy می‌توانید هم‌اکنون اقدام کنید. در نظر داشته باشید این مطلب تنها به عنوان یادآوری برای فروش ویژه مانیتور 24 اینچی دل با تخفیف استثنایی منتشر شده و وب سایت گجت نیوز در این موضوع ذی‌نفع نیست.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش ماهم میتونستیم بخریم تو ایران با این تخفیف