لوازم خانگی جدید سامسونگ در نمایشگاه IFA 2019 معرفی می‌شوند

سه لوازم خانگی جدید سامسونگ شامل شامل جاروبرقی پاور استیک جت (POWERStick Jet)، دستگاه تصفیه هوای کیوب (Cube) و دستگاه ایردرسر (AirDresser) در نمایشگاه IFA 2019 معرفی می‌شوند.

شرکت سامسونگ از سه محصول جدید خود در حوزه لوازم خانگی در نمایشگاه IFA 2019 در برلین آلمان رونمایی خواهد کرد. این محصولات شامل جاروبرقی پاور استیک جت (POWERStick Jet)، دستگاه تصفیه هوای کیوب (Cube) و دستگاه ایردرسر (AirDresser) برای تازه و ضدعفونی کردن لباس با استفاده از جریان هوا می‌شود. این سه دستگاه پیش از عرضه در دیگر بازارها، در نمایشگاه ایفای امسال برای کاربران اروپایی رونمایی خواهد شد. هرکدام از این محصولات راهکاری منحصربه‌فرد و کاربردی برای بسیاری از چالش‌های سبک زندگی مدرن، مانند آلودگی لباس‌ها، آلودگی هوا و گردوخاک ارائه می‌کند.

تایوان هوانگ، مدیر محصول اروپای سامسونگ می‌گوید:

خیلی خوشحالیم که محصولات POWERStick Jet، AirDresser، و Cube را به کاربران اروپایی معرفی می‌کنیم که کارکردهایی بسیار عالی و طراحی فوق‌العاده‎ای داشته و می‌توانند تجربه روزانه مصرف کنندگان را ارتقا دهند. کاربران کنونی ما انتظارات بسیار بالایی داشته و حتی از ابتدایی‎ترین لوازم خانه هم انتظار عملکرد انعطاف‌پذیر دارند و ماموریت ما این است که این انتظارات را برآورده کنیم

آشنایی با سه لوازم خانگی جدید سامسونگ

جاروبرقی POWERStick Jet از نظر قدرت مکش واقعا یک تحول محسوب می‌شود. دستگاه AirDresser هم یک محصول جدید در حوزه مراقبت از لباس است. این دستگاه با استفاده از جریان قوی هوا و بخار، لباس‌ها را ضدعفونی و بوزدایی می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند بدون نیاز به شستشوی کامل لباس‌ها در لباسشویی، آنها را مجددا استفاده کند و در نتیجه عمر لباس‌هایی با پارچه‌های ظریف هم بیشتر می‌شود. دستگاه تصفیه هوای Cube هم با طراحی زیبا و ماژولار خود مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های تصفیه هوا است که به کاربر امکان می‌دهد در داخل خانه از هوایی کاملا پاک و باکیفیت لذت ببرد.

قدرت مکش بالا با فیلتراسیون عالی

جارو برقی POWERStick Jet به دنبال برآورده کردن تقاضای کاربران برای افزایش قدرت مکش در جاروبرقی‌های بی‌سیم است تا این قدرت به حد جاروبرقی‌های سیمی برسد.حالا مدل OWERStick Jet با استفاده از موتور اینورتر دیجیتال سامسونگ و سیستم Jet Cyclone می‌تواند تا 200 وات قدرت مکش ایجاد کند که در این صنعت بهترین میزان مکش محسوب می شود. به این ترتیب تمیز کردن خانه بهتر انجام شده و میزان رضایت مصرف کنندگان هم به حداکثر می‌رسد.

شرکت سامسونگ همچنین توانسته است یک سیستم فیلتراسیون 5 لایه به نام HEPA برای جاروبرقی POWERStick Jet طراحی کند که تا 99.999 درصد از ذرات آلوده و مواد آلرژی‌زا را از هوا می‌گیرد و مانع بازگشت آنها از قیمت خروجی هوای جاروبرقی می‌شود. این بخشی از تعهد سامسونگ در توجه به سلامت و ایمنی مصرف کنندگان است.

در اولین مرحله از روند فیلتراسیون، جریان هوای گردبادی ذرات بزرگ را از هوا جدا می‌کند و آنها را در یک فیلتر فلزی نگه می‌دارد. در مرحله دوم جریان گردبادی Jet Cyclone ایجاد شده و در ترکیب با یک میکروفیلتر قابل شستشو، آلودگی های ریزتر را جدا می‌کند. و در نهایت فیلتر فوق ریز دستگاه، ذراتی با اندازه‌های 0.3 تا 10 میکرون را جدا می‌کند. تمامی بخش‌ها و فیلترها قابل شستشو هستند و به این ترتیب می‌توان آنها را همیشه تمیز نگه داشت.

جارو برقی POWERStick Jet دارای یک باتری بزرگ قابل جداسازی است، یعنی شما برای زیادتر کردن مدت استفاده، از دو باتری استفاده می‌کنید.

روشی نوین برای آماده کردن لباس‌ها

دستگاه AirDresser هم یک استاندارد جدید در حوزه مراقبت از لباس است که در واقع به نیازهای برآورده نشده کاربران برای داشتن روشی کارآمدتر برای آماده‌سازی دوباره لباس‌ها برای استفاده روزمره، پاسخ می‌دهد. مصرف‌کنندگان می‌خواهند مراقبت بهتری از لباس‌هایشان داشته باشند، مخصوصا اگر پارچه آنها ظریف باشد. اکنون مصرف‌کنندگان می‌توانند براحتی و فورا لباس‌هایشان را در خانه آماده کنند تا در هر زمانی کاملا آراسته دیده شده و در عین حال در مصرف پول و زمان خود هم صرفه جویی کنند.

این دستگاه لباس‌ها را با استفاده از سیستم Jet Air و Air Hangers آماده می‌کند. در این روش با استفاده از جریان قوی هوا لکه‌های روی لباس جدا شده و حتی لکه‌های داخل پارچه هم برداشته می‌شوند. قابلیت Jet Steam هم به آرامی پارچه‌ها را ضدعفونی کرده و باکتری‌ها را از بین می‌برد و همزمان Heatpump Drying با خشک کردن پارچه‌ها در دمای پایین میزان صدمه گرما به پارچه و آب رفتن آن را کاهش می‌دهد. دستگاه AirDresser دارای فیلتر Deodorizing است که بوی لباس‌ها را از بین برده و البته مانع از بو گرفتن فضای داخلی دستگاه هم می‌شود. فیلتر Dust در این دستگاه هم با جذب گردوخاک معلق در هوا مانع از کثیف شدن فضای داخلی و لباس‌ها می‌شود.

دستگاه AirDresser با رنگ کریستال آیینه‌ای عرضه شده و فناوری‌های پیشرفته را با طراحی زیبا تلفیق کرده و به این ترتیب تبدیل به کمدی پیشرفته می‌شود که به شکلی زیبا با دکوراسیون داخلی خانه شما سازگاری پیدا می‌کند.

خانه‌ای با هوای سالم

مصرف‌کنندگان اکنون توجه بیشتری به تاثیر محیط بر سلامتی خود داشته و خواهان استفاده از دستگاه تصفیه هوا در داخل خانه هستند. تصفیه هوای مدل Cube Ax9500 سامسونگ اولین دستگاه عرضه شده به بازار اروپا است و اولین سیستم تصفیه Wind-Free جهان را استفاده می‌کند. برخلاف دیگر دستگاه‌ها، مدل Cube AX9500 بدون جریان شدید هوا و یا صدای زیاد کار می‌کند. سیستم تصفیه سه لایه این دستگاه هم به شکلی قدرتمند هوا را تصفیه و بوزدایی می‌کند. ابتدا فیلتر قابل شستشوی  Pre Filter مواردی مانند موی حیوانات را جدا می‌کند. سپس فیلتر Activated Carbon Deodrization درصد انواع گازهای خطرناک موجود در هوا مانند فورمال‎دیهایدف تولیون، اتیل‎بنزن و استیرن را کاهش می‌دهد. نهایتا نیز فیلتر بسیار ریز هوا تا 99.97 درصد ذرات آلوده را از هوا می‌گیرد.

طراحی مکعبی شکل و ماژولار این دستگاه نماد خوبی از قدرت عملکرد آن است. به دلیل همین ماژولار بودن، براحتی می‌توان دستگاه‌های Cube را روی هم قرار داد تا هر کدام هوا را در یک جهت خاص تصفیه کنند.

همچنین می‌توان دستگاه‌های Cube را با هم جفت کرد و سپس یک اتاق برای عملکرد قوی‌تر و یا بصورت جداگانه و در دو اتاق مجزا استفاده کرد. در صورت جفت شدن دستگاه‌های Cube از طریق بلوتوث، کاربر می‌تواند آنها را بصورت هم‌زمان کنترل کند.

تمامی این سه محصول در روزهای 15 تا 20 سپتامبر در نمایشگاه ایفا در شهر برلین آلمان در معرض دید مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*