گلکسی فولد

نگاهی بر تمامی تغییرات نسخه نهایی سامسونگ گلکسی فولد

گوشی سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) بالاخره پس از قبول تغییرات جزئی آماده عرضه در بازارهای جهانی شده است و حالا نگاهی می‌اندازیم بر تمامی بهبودهای این موبایل نسبت به نسخه اولیه که قرار بود چند ماه پیش عرضه شود.

سامسونگ نسخه‌هایی از گلکسی فولد را در اختیار کاربرانی در سراسر جهان قرار داد تا ایرادهای گجت خود را رفع کند. بیشترین اشکالی که به گلکسی فولد وارد بود به محافظ صفحه نمایش این گوشی مربوط می‌شد که در نسخه نهایی این ایراد برطرف شده است و حالا سامسونگ محافظ را به صفحه چسبانده و دیگر با دست جدا نخواهد شد.

مرور بهبودهای نسخه نهایی سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به شیار بخش انعطاف‌پذیر صفحه نمایش از درپوش‌های محافظ جدیدی استفاده کرده که نسبت به محافظ‌های قبلی کمی بزرگترند و در تصویر پایین می‌توانید هر دوی آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین تیم سازنده با قرار دادن صفحه‌هایی فلزی در زیر صفحه نمایش خیال کاربران از لحاظ آسیب دیدن بخش انعطاف‌پذیر موبایلشان به واسطه سنگ ریزه و گرد و غبار را راحت کرده‌اند.

گلکسی فولد

ضخامت گلکسی Fold نسبت به نسخه ابتدایی 0.2 میلی‌متر افزایش داشته که اصلا قابل تشخیص نیست و گذشته از آن، وزن گوشی با 13 گرم کاهش به 263 گرم رسیده است.

سامسونگ در نسخه ابتدایی گلکسی فولد یک باتری 48080 میلی آمپر ساعت قرار داده بود، اما در نسخه 5G با توجه به تغییرات ساختاری ظرفیت باتری به 4355 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. گوشی Galaxy Fold فردا در کره جنوبی و چندی دیگر در برخی کشورها همچون ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت این موبایل در اروپا و بازار جهانی مشخص نیست ولی احتمال می‌دهیم قیمتی حدود 2 هزار دلار/یورو برای این گجت در نظر گرفته شود.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید