ساندبار تی سی ال RAY.DANZ

ساندبار تی سی ال RAY.DANZ با بهره‌گیری از فناوری دالبی اتموس معرفی شد

ساندبار تی سی ال RAY.DANZ با بهره‌گیری از فناوری صوتی دالبی اتموس در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. این ساندبار با ظاهری ظریف٬‌ صدای قدرتمندی را تولید می‌کند.

امروز کمپانی تی سی ال از جدیدترین ساندبار خود پرده برداری کرد. ساندبار تی سی ال RAY.DANZ برای ارائه‌ی کیفیت صوتی مناسب٬ از سیستم صوتی 3.1 کاناله دالبی اتموس بهره می‌برد. این ساندبار تجربه صوتی فراگیر 360 درجه‌ای و قدرتمندی را از شاسی‌های شیک و باریک خود که شبیه به قسمت جلویی یک خودروی اسپورت می‌مانند٬ ارائه می‌کند.

ساندبار تی سی ال RAY.DANZ

ساندبار TCL دارای دو درایور کناری است که صدا را به یک بازتابنده از هر طرف پخش می‌کند. به گفته‌ی سازنده٬ بازتاب کننده‌ها صدا را با زاویه‌ای که امکان ایجاد Reverb طبیعی را فراهم می‌کنند٬ خم می‌کنند و محدوده‌ی گسترده‌تری از صدا را به ارمغان میاورند. سومین بلندگو نیز با موقعیت صوتی دقیق برای پخش صدای دیالوگ فیلم‌ها در جلوی قاب قرار دارد.

ساندبار TCL RAY.DANZ را به یک ساب ووفر بیسیم وصل کنید

به لطف دالبی اتموس هشت کاناله٬ RAY.DANZ می‌تواند تجربه‌ی صوتی فراگیر خوبی را بدون نیاز به درایورهای جلویی اضافی در اختیار کاربران بگذارد. فناوری به کار رفته در این گجت یک سیستم صوتی قدرتمند را در بدنه‌ای جمع و جور فراهم می‌کند تا نیازی به اشغال فضای زیادی از منزل شما نباشد. شما همچنین می‌توانید آن را به یک سیستم ساب ووفر بیسیم متصل کنید. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی این سیستم صوتی اعلام نشده است.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ساندبار قشنگ تره و الا سینما خانوادگی بهتره

  2. ممنون از مقالتون مال نمایشگاه بود دیگه؟

  3. به نظر من که فناوری دابلی اتموس چندان فناوری شاخی نیست