تریلر فصل دوم سریال جک رایان (Jack Ryan) را تماشا کنید

جان کرازینسکی در فصل دوم سریال جک رایان (Jack Ryan) به آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد تا ماجراجویی‌های تازه‌ای را تجربه کند. تریلر جذاب این فصل را در ادامه تماشا کنید.

سریال جک رایان بر اساس یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های خلق شده توسط تام کلنسی ساخته شده است. شخصیتی که تاکنون بازیگران مشهوری همچون هریسون فورد، بن افلک، آلک بالدوین و کریس پاین نقش آن را ایفا کرده‌اند.

برداشت جان کرازینسکی از شخصیت جک رایان نسبت به بازیگران پیش از او، تفاوت چندانی ندارد اما علاقه سرویس آمازون در تبدیل سریال‌های تلویزیونی به آثار بلاک باستر سینمایی باعث شده تا این نسخه جدید، در اکشن‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

اولین فصل این سریال در تابستان 2018 منتشر شد و آمازون از همان زمان به موفقیت آن ایمان داشت و حتی قبل از اینکه سریال پخش شود، ساخت فصل دوم را تایید کرد. این سرویس استریم اخیرا ساخت فصل سوم را نیز تایید کرده است. این حرکت را باید هوشمندانه به حساب بیاوریم زیرا کرازینسکی اخیرا محبوبیت زیادی در هالیوود پیدا کرده و در حال حاضر، مشغول نگارش و توسعه قسمت بعدی فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) است.

همان طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، فصل دوم سریال جک رایان نسبت به فصل قبلی، از اکشن بیشتری برخوردار است. برخلاف فصل اول که در خاورمیانه جریان داشت، این بار داستان در ونزوئلا رخ می‌دهد و پای روس‌ها نیز در میان است. همچنین به نظر می‌رسد که سریال از فیلم تهدید فوری و آشکار (Clear and Present Danger) سال 1994 با بازی هریسون فورد نیز الهام گرفته است.

تریلر فصل دوم سریال جک رایان – Jack Ryan

در این فصل، جک رایان یک محموله سلاح غیرمجاز را در جنگ‌های ونزوئلا ردیابی می‌کند. او در ادامه به آمریکای جنوبی سفر می‌کند تا این مسئله را بهتر بررسی کند و در ادامه متوجه می‌شود که یک توطئه بزرگ‌تر در جریان است.

تریلر نشان می‌دهد که شاهد سکانس‌های اکشن هیجان انگیزی خواهیم بود. شما همچنین می‌توانید نیم نگاهی به شخصیت هری با بازی نومی ریپیس داشته باشید که البته هنوز جزئیات کاملی از این شخصیت در دست نیست. و اما طرفداران این سریال، مدت زیادی در انتظار نخواهند بود زیرا همان طور که در انتهای تریلر نیز ذکر شد، این سریال در اوایل ماه نوامبر به طور کامل عرضه می‌شود.

فصل دوم سریال جک رایان در تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان) از سرویس آمازون پرایم منتشر خواهد شد.